LongShave Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Is het een idee om een topic aan te maken voor aanbiedingen Worldwide? Regelmatig ontvang ik nieuwsbrieven van Shave Webshops van over de hele wereld met speciale kortingscodes en ook op Facebook zijn velen te vinden. Zo kreeg ik vandaag de nieuwsbrief binnen van Shaving Creams.com met daarin een kortingscode van 20%, coupon code NEWSITE. Kan best interessant zijn voor mede forum genoten en zeker om al die info ergens te delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carloz Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Goed initiatief! Link to comment Share on other sites More sharing options...
roland Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Best plan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fraggie Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Goed idee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Goed plan! Er is meer dan één winkel hè, en vooral internationaal is er veel te vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted October 25, 2014 Author Share Posted October 25, 2014 Goed plan!Er is meer dan één winkel hè, en vooral internationaal is er veel te vinden. Precies! Deze komt van Facebook: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Goed plan, zo kan je toch makkelijker tegen een product aanlopen waar je al lang naar op zoek bent.Wow, Die lui hebben ook 'The Art of Shaving' zie ik ! hopelijk vallen de verzendkosten ook mee van al die webshops. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 en vooral internationaal is er veel te vinden. Jammer genoeg wel, het leven was een stuk goedkoper toen je het nog moest hebben van de geschreven pers of horen zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted October 26, 2014 Author Share Posted October 26, 2014 en vooral internationaal is er veel te vinden. Jammer genoeg wel, het leven was een stuk goedkoper toen je het nog moest hebben van de geschreven pers of horen zeggen Die vooruitgang hou je niet tegen, Ron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Weet ik maar mijn wedde is niet gelijk gestegen met de vooruitgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Maak er een topic voor in algemeen scheren stuur mij een PM met link naar het topic en ik sticky hem. Hebben we een algemeen aanbiedingen topic zeg maar, prima idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted October 27, 2014 Author Share Posted October 27, 2014 Maak er een topic voor in algemeen scheren stuur mij een PM met link naar het topic en ik sticky hem. Hebben we een algemeen aanbiedingen topic zeg maar, prima idee. Topic aangemaakt en PM verzonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Nu gaan alle aanbieding door elkaar lopen. Lijkt mij een beetje onoverzichtelijk worden. Is het niet beter om een apart subforum te maken. Bijvoorbeeld in het Vraag en Aanbod forum, naast De Markt en Inkoopacties? Dan per aanbieding een topic. Onderwerptitel (verplicht) beginnen met de einddatum. Dan kan je gelijk zien of de aanbieding nog geldig is. En zodra de aanbieding niet meer geldig is, kan deze naar het Archief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Nu gaan alle aanbieding door elkaar lopen. Lijkt mij een beetje onoverzichtelijk worden. Is het niet beter om een apart subforum te maken. Bijvoorbeeld in het Vraag en Aanbod forum, naast De Markt en Inkoopacties? Dan per aanbieding een topic. Onderwerptitel (verplicht) beginnen met de einddatum. Dan kan je gelijk zien of de aanbieding nog geldig is. En zodra de aanbieding niet meer geldig is, kan deze naar het Archief. +1, vind dit ook een beter idee dan in één topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Kan, maar het is niet zo dat er zo gigantisch veel aanbiedingen zijn dat het onoverizchtelijk word en het aantal subfora vind ik al te veel. Mocht het topic stormlopen dan zal ik het overwegen, maar voor nu lijkt me dit een meer practische oplossing Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Ik denk dat de topics ook niet heel hard lopen als er voor elke actie een nieuw topic komt. Eventueel zou je langlopende kortingen aan de TS of een mod kunnen doorgeven dat die in de openinspost kunnen staan maar anders zijn de laatste posts gewoon de meest actuele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted October 27, 2014 Author Share Posted October 27, 2014 Ik denk dat de topics ook niet heel hard lopen als er voor elke actie een nieuw topic komt. Eventueel zou je langlopende kortingen aan de TS of een mod kunnen doorgeven dat die in de openinspost kunnen staan maar anders zijn de laatste posts gewoon de meest actuele. Mee eens. Eerst maar eens kijken hoe het loopt op deze manier. Sub-forum aanmaken kan altijd nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts