pasmel Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Goedeavond allemaal, Via via op het forum gekomen , en geregistreerd. Ben 45 jaar jong en heb een flinke zware baard. Geen gevoelige huid en jaren geleden van kwast en zeep naar scheergel over gestapt. Nu misschien weer terug naar zeep. Heb via marktplaats een mesje gekocht, ik meen een Gilette tech? Morgen mesjes kopen en dan maar proberen. Heb geen idee of het een beginnersmes is, misschien dat ik dat hier kan vinden. Ik lees dat veel via webshops gekocht wordt, maar ben eigenlijk op zoek naar een winkel waar ik echt de zeep kan ruiken en de kwasten voelen. Mochten jullie weten waar die zijn in de omgeving van Adam, heel graag! Grt. Pas
LongShave Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Welkom Pas. Je kan o.a. "neuzen" bij Man and Shaving in Naarden en Haarlem maar ook bij de scheerwinkel.nl in Leiden.
Shaving Silly Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Welkom , ik wou net zeggen Longshave / Eric weet een leuk klein winkeltje met een minder leuke verkoopster waar je misschien kan ruiken voelen proeven . Als je in de buurt van Amstelveen bent dan mag ik je vast wel een keer scheren in mijn kapsalon
moxie66 Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 welkom!! Haarlem lijkt me inderdaad een goede optie. In Amsterdam zijn er twee winkels op de Haarlemmerdijk die enkele producten van DR Harris verkopen. Gister liep ik hier langs, http://barber.nl was dicht maar ze hebben wel wat Tobs.
Noxa Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Welkom! In Breukelen zit Paul Kox, hij is een oude kapper/barbier die een klein (snoep) winkeltje heeft waar 10tallen potjes zeep, flesjes aftershave en ga zo maar door staat. Je kunt overal aan snuffelen en hij kan uren praten over al zijn producten. Echt een aanrader dus.
cutthroat Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Van harte welkom! Ik sluit me van harte aan bij de tip voor Paul Kox. Wereldvent!
marco Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Welkom! Mocht je interesse hebben in Tabac of Palmolive zeep, dan kan je op de link in m'n onderschrift klikken
marco Posted October 24, 2014 Posted October 24, 2014 Gniffel! Ik doe het nog net niet in het Russisch
Recommended Posts