cutthroat Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Heren van het open mes, ik heb al geruime tijd een simpel mesje liggen van een mij onbekend merk. Er staat niks ter identificatie op het mes, behalve een vervaagd logo. Ik heb al links en rechts gezocht op het grote www, maar helaas tot op heden vruchteloos. Wellicht dat jullie me kunnen helpen. Het logo bestaat uit een zwaluw met een opengeklapt open mes in zijn bek. Zie hieronder de foto. Zoals gezegd is het logo vervaagd, dus de foto is niet heel duidelijk.
efsk Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Ik heb wat moeite met het logo te ontwaren. Zie niet eens of de zwaluw nu links of rechtsom vliegt. Maar goed, ik kan me niet herinneren ooit een zwaluw met een mes te hebben gezien. Is het niet iets zweeds? Van de bekende lucifers?
cutthroat Posted October 20, 2014 Author Posted October 20, 2014 Nee het is echt een zwaluw (zoals van de zwaluw lucifers) met een open mes. Zwaluw "vliegt" van links naar rechts. Ik zal morgen proberen een betere foto te maken met mijn dslr met macro objectief. @Eric: wat ik van het logo kan ontwaren is dat 'm niet.
LongShave Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Dacht in het logo een zwaluw te zien (wel slecht te zien). Klik op de foto voor een resize,
cutthroat Posted October 21, 2014 Author Posted October 21, 2014 Dat klopt Eric. Er is ook een zwaluw te zien, maar die gaat van rechts naar links. Precies verkeerd om. En volgens mij ook zonder iets in de bek.
cutthroat Posted October 21, 2014 Author Posted October 21, 2014 Bij deze een (hoop ik) duidelijkere foto.
Recommended Posts