cutthroat Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 - Kropp 11/16 square point - Jerusalem silvertip - TFS Italian fern - Aluin - Pinaud Clubman aftershave lotion - TFS tabacco verde forte asb Een probleemloze scheerbeurt met deze toch wel erg fijne Kropp. In drie passes een DFS resultaat. Aluin gaf ietsje prik, de Pinaud deed het nog eens dunnetjes over. De heerlijke tabacco verde om de boel af te sluiten. Klaar voor een nieuwe week.
Snuff Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Joris met iridium mesje Grooming Co. synthetische kwast Valobra Patchouli Clubman reserve aftershave
Johan Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Joris met iridium mesjeGrooming Co. synthetische kwast Valobra Patchouli Clubman reserve aftershave Hoe bevalt de TGC kwast jou qua schuim maken?
marco Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Vero XL De Vergulde Hand scheerzeep EJ de89l Personna super Proraso splash Gillette aftershave gel Weer fris van start deze week!
Harkos Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Jeruzalem Fibre Harkos®, Bea_Jabón de afeitar, Fatip Grande Rutinia, Rapira_Chrome Stainless 6e x Harkos® Bay Rum, Harkos® ASB, BBS, De Rapira_Chrome Stainless, voor de 6e x gebruikt. Rapira weer uit de kast gehaald na een paar dagen rust. Voor de zesde keer een goede beurt met het mesje. De wat zwaardere baard als normaal ging er moeiteloos af. In de Fatip gaat hij gesmeerd door de twee daagse baard. De Bea_Jabón de afeitar met Jeruzalem Fibre Harkos® doet als nieuweling direct goed zijn werk. Op het gezicht opgeschuimd, geeft de zeep met deze kwast een volle en goed glijdende smering. Over de Bea, zie het Lea toppic in Scheerzeep. Was weer een prima scheerbeurt met een grotendeels nieuwe combinatie van spullen.
efsk Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Het wachten is tot Harkos een SvdD post waarbij het hele rijtje gebruikte waren Harkos® is.
LongShave Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Fatip Grande Chrome Captain (2) (thanx Marco) Truefitt & Hill Grafton Shaving Cream Semogue (de SOC Pure Badger Cherrywood) Aluin Osage Rub (ook met regen heerlijk ) Crabtree & Evelyn Morrocan Myrth ASB
marco Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Ik geloof best dat die ook met de regen lekker is Eric, maar niet als je op de scooter moet... Ging het vandaag al beter met de captain? Scheet iets anders dan andere mesjes omdat het carbon is.
LongShave Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Ik geloof best dat die ook met de regen lekker is Eric, maar niet als je op de scooter moet... Ging het vandaag al beter met de captain? Scheet iets anders dan andere mesjes omdat het carbon is. Aha, dacht al dat het mesje er "anders" uit zag. De shave was prima en voelde beter aan als gisteren.
FairArie Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 EJ89 met HEMA mesje (2) TFS Crazy Sandalwood Cacharel edt DVH asb Heerlijke maandagmorgen scheerbeurt; kan er weer helemaal tegen. Nadat de Cacharel is wegetrokken, komy de kruidige Crazy Sandalwood weer naar boven. Lekker zeepje, laat zich met een varkentje heerlijk opkloppen en geeft het mesje de juiste ondersteuning.
marco Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Mooi zo! Iets kortere haaltjes maken wil nog wel eens helpen met deze mesjes.
LongShave Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Mooi zo! Iets kortere haaltjes maken wil nog wel eens helpen met deze mesjes. Zal het doorgeven aan de "baas".
Frog Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Schick Krona/Astra Omega 20102 Speick scheercreme Speick AS lotion Ik heb de Schick Krona die ik van Bartmen overnam gelijk in gebruik genomen. Een heerlijk doeltreffende maar milde krabber als je het mij vraagt! Deze ga ik ongetwijfeld nog met wat andere mesjes proberen.Voor de rest speick all the way. Kortom, het was een zalige scheerbeurt
Bartmen Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Hee man . Goed te horen. De Krona is idd wat mild, maar wel lekker op de huid. zelf gebruikte ik ook de astra mesjes . Veel scheer plezier nog.
3gor4 Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Dovo 'best quality' Roedter 1909 / Feather (3) Semogue SOC kersen das Klar Kabinett Myrsol Emuslion pre/ aftershave Myrsol Balsamico Eerste pass afgemaakt met de Dovo maar deze schoor minder lekker dan de Jaguar. Laatste pass dus afgemaakt met de Roedter. Als preshave myrsol emulsion geprobeerd. Deze laat op de snede een soort vettige laagje achter. Lastig afspoelen/ strijken. 2e pass dus zonder preshave. Al met al een fijne beurt maar nog steeds wachtende op de microscoopje om de snedes beter te kunnen bekijken.
Frog Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Hee man . Goed te horen. De Krona is idd wat mild, maar wel lekker op de huid. zelf gebruikte ik ook de astra mesjes . Veel scheer plezier nog. Bedankt Bart!
timmert26 Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 EJ86bl astra SP omega 10016 Florena classic rasiercreme nivea creme Ik was zaterdag in Duitsland en kwam daar florena sensitive rasiercreme tegen. De creme doet me heel erg denken aan de palmolive classic qua geur. Met kopsoppen wordt het heel snel een heel dikke laag schuim en hij is niet vies van een beetje water. De geur vind ik erg aangenaam en het is ook een fijn schuim. Voor 85 cent kan ik niet anders zeggen dan dat het een heerlijke creme is! Al lang geen Astra's meer gebruikt maar dit is de 2e keer weer en hij bevalt me eigenlijk wel. Afgemaakt met een laagje nivea creme(blauwe pot) tegen de extreem droge huid Een lekker BBS
cutthroat Posted October 21, 2014 Author Posted October 21, 2014 - Böntgen & Sabin 6/8 - Jerusalem silvertip - TOBS rose cream - Aluin - Pinaud Clubman aftershave lotion - L'Occitane Cade asb (sample) Vandaag weer de Böntgen & Sabin aan de beurt. Prima scheerbeurt, maar één moment van onoplettendheid en hij hapt naar de baas. Een heel klein sneetje, het bloeden was al met wat koud water gestopt. Het mag dus eigenlijk geen naam hebben. Rest van de scheerbeurt was uitstekend. Aluin gaf een paar kleine prikjes, net als de Pinaud. Van de Cade asb kon ik dit keer geen chemische geur ontwaren. Is doordat deze ietsje vettig is wel een prettige asb voor de koudere maanden.
Frog Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Merkur 37C/Astra Omega 10019 Witte Proraso Proraso ASL
marco Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Vero XL De Vergulde Hand scheerzeep EJ de89l Personna super Proraso splash Gillette aftershave gel Eigenlijk weer zo'n beetje hetzelfde als afgelopen weken. Maar ja, die aftershave gel en scheerzeep moeten nu toch echt eens op.
Harkos Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 (edited) LiJüN silvertip 3 band, Lavanda, Pearl TTO, Rapira_Chrome Stainless 7e x Harkos® Bay Rum, Harkos® ASB, BBS, De Rapira_Chrome Stainless, voor de 7e x gebruikt. Dit mesje verrast. Na 7 keer nog steeds bruikbaar! In de Pearl TTO ouderwets schraapgeluid en effectieve snit De Lavanda met LiJüN silvertip 3 band liet zich weer vlot en overvloedig opkloppen. Alles bij elkaar een goede beurt zonder hoogtepunten. Edited October 21, 2014 by Guest
Marcel Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Simpson Douglas 2 band Pannacrema Labdano Merkur Progress Polsilver stainless Speick AS/444 balm
Shaving Silly Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Jippie 2 mannen geschoren , 1 met shavette en 1 met DE krabbertje [ dat dikkertje met die cijfers in standje 1]
Robert79 Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 EJ DE8911bl Muhle Silvertip fiber Rapira ss Musgo Real Proraso prot av blauw Vandaag de dag begonnen met een facelather en een verse Rapira.Een probleemloze scheerbeurt als gevolg.Een BBS in 3 passes .
Robert79 Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 EJ DE8911bl Muhle Silvertip fiber Rapira ss Musgo Real Proraso prot av blauw Vandaag de dag begonnen met een facelather en een verse Rapira.Een probleemloze scheerbeurt als gevolg.Een BBS in 3 passes .
Recommended Posts