Madman Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Haaaaii!! Nieuw op dit forum, dus mezelf even netjes voorstellen. Ik ben Frank, net de 50 gepasseerd, maar nog zo gek als een deur zegt men, vandaar m'n nick (en ik schaam me er ook niet meer voor ). Sinds enige weken overgestapt naar DE scheren, na jaren van irritaties en wondjes met Gillette Mach x, Fusion en andere plastic cartridges. Ik ben d'r helemaal klaar mee… Voor ik begon veel gelezen en gelijk in het diepe gesprongen met een Feather AS-D2. Een pracht van een apparaat, kwalitatief topgereedschap, relatief mild en al na enkele scheerbeurten een bevredigend resultaat, dusssss…. Verder me aan het oriënteren en hoop o.a. via dit forum nog e.e.a. (veel!) te leren! Mijn overige hobby's passen in het Bourgondische van luxueus DE scheren: wining and dining en een goede kop espresso. Ik hoop jullie hier nog vaker tegen te komen… Groet, Madman Frank
marco Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Welkom gestoorde mafkees! (Hé, dat beweer je zelf hè....)
Madman Posted October 19, 2014 Author Posted October 19, 2014 Heren..., (dat vermoed ik althans) Veel dank voor jullie welkom. Het voelt als een warm bad. Madman
Marcel Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Welkom Frank! Een gedurfde start, meteen een dure krabber zonder eerdere ervaring met DE scheren
Robert79 Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Welkom, je pakt wel goed uit met zo'n krabber
Bartmen Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Welkom hier . Met die espresso kan ik me ook goed in vinden. !
Recommended Posts