Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi schuimkloppers en inzepers,

Ik heb maanden geleden eens wat proefjes ontvangen van Edwin Jagger scheercrème (Sea Buckthorn) en ASB (sandalwood).

De geuren staan mij wel aan zodat ik nu aan het overwegen ben om wat scheerzeep met deze geuren te kopen. In het verlengde hiervan ben ik hier aan het zoeken geslagen of er gebruikservaringen m.b.t. de scheereigenschappen enz. gedeeld zijn. Ik kan ziende blind zijn maar ik heb hier niets kunnen vinden.

Daarom de vraag hoe de scheereigenschappen, het opschuimen enz. zijn van de EJ zepen.

Groeten Henk

Posted

Deze zeep nooit gebruikt dus kan het niet beoordelen. De rede dat ik het nooit gebruikt heb is omdat ik nog nooit een positieve reactie heb gelezen over de zeep.

Haslinger Meeresalgen heeft wellicht een gelijke geur dan de Sea Buckthorn. Ook gelijk een van de betere zepen.

Posted

Ik ken alleen de crèmes van EJ/Muhle, vond het niet heel slecht maar ook niet bijzonder.

De sea buckthorn asb die ik heb ruikt heel lekker, dus voor de geur hoef je het niet te laten.

Posted
Ik ken alleen de crèmes van EJ/Muhle, vond het niet heel slecht maar ook niet bijzonder.

+1

De zepen ken ik niet, en ik weet ook niet of je b.v. ergens samples kunt kopen.

Posted

+1

Ik heb wel is een sample 'Lime & pomegranate' geprobeerd, maar vond de kwaliteit niks.

Het was niet romig en dik te krijgen, dus kreeg maar een heel dun laagje op mn gezicht, dus was niet beschermend genoeg.

Posted

Als ik de reacties lees die gegeven zijn lijkt het mij niet verstandig om zelfs maar een sample van deze zeep te kopen.

Jammer want de geur vind ik wel erg goed.

Ook dat ik niets heb kunnen vinden op dit forum is een bevestiging dat er niet veel mee geschoren wordt.

Posted

Het is niet zo dat ik de crème slecht vond hè.

Alleen niet bijzonder.

Maar dat zegt nog niks over de zeep.

Ik kreeg er prima schuim mee, maar niet bijzonder genoeg voor een nieuwe aankoop.

Posted

Hoi Marco,

Ja het was duidelijk dat je de zeep niet bijzonder vond en samen met de andere reactie die gegeven zijn is mijn koopdrang beteugeld en in de hand te houden.

Toch fijn dat medescheerders mij behoeden voor geld uitgeven. :mrgreen:

Posted

Maar ik weet wel iets veel lekkerder dan E. J. Sandelwood! TFS Crazy Sandalwood. Heb ik gekocht, omdat E. J. ook niet mijn ding is.:twisted::twisted::twisted:

Posted

Die zijn er. De 50 grams verpakking bij BdF die ik waarschijnlijk binnenkort samen met nog wat spullen ga bestellen omdat ik nieuwsgierig ben naar de Sandalwood.

Ben best fan van TFS geworden en vind het tot nu toe de beste zeep die ik gebruikt heb. :D