Carloz Posted October 18, 2014 Posted October 18, 2014 Wie wil mijn 2 nieuwe maar niet scheerklare messen (tegen vergoeding) scherp maken en mij alvast wat uitleg geven over het slijpen op stenen? Er is een rasurpur paddle onderweg en crox heb ik al staan om het geheel scherp te houden. Ik gebruik nu nog een riem en een korte TI paddle. Bij voorkeur ergens in de regio Tilburg, al vind ik een uurtje rijden helemaal niet erg (maar de bekende slijpgoeroes wonen wel erg ver weg).
marco Posted October 18, 2014 Posted October 18, 2014 Je zou Shaggy kunnen proberen, doe woont ook in Tilburg. Hij is alleen de laatste tijd niet meer zo actief hier, dus weet niet of hij direct reageert. Maar ik zou zeggen, stuur hem ff een pm.
Shaggy Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Ben nu even "sluimerend lid" Nogal drukke periode achter de rug dus het eea laten versloffen helaas haha, maar fijn dat er nog mensen aan me denken PM is verstuurd
Kogel Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Natuurlijk wordt er aan je gedacht. Mooie creaties, actief. Leuk.
marco Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Jazeker! De maker van het prachtige vijl-mes aka De Tilburgse Vijl vergeten we niet snel, ook niet als hij een tijdje druk is met andere zaken (koffieshop "Afrika" bezoeken misschien? )
Shaggy Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Haha, bedankt mensen Toevallig deze week wat spullen gehaald om mijn bandslijper weer tussentijds te kunnen gebruiken als het goed is. Moet nog wat dingen afwerken eigenlijk dus wie weet haha
Carloz Posted November 24, 2014 Author Posted November 24, 2014 (edited) Om zelf een touch up te kunnen verzorgen voor mijn messen, zou een Naniwa Specialty Stone korrel 12000 daarvoor geschikt zijn of moet ik toch naar een Coticule? Edited November 24, 2014 by Guest
Recommended Posts