Shaving Silly Posted November 25, 2014 Posted November 25, 2014 Hahhahah ja Peter eerst betalen hahhahah en dan maakt de barbier het af !!
RikVriend Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Foifoi, wat een reacties hahaha. Het is idd een eindje rijden. Maar lijkt mij wel een keer leuk shaving silly...
Shaving Silly Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Rik , je bent enorm welkom !! Wie weet als je een keer in de buurt van Amstelveen bent voor iets dat we dan wat af kunnen spreken en je het kan combineren met een bezoekje aan mijn kapsalon dan vraag ik of Rolf ook kan en dan kan je misschien na uitleg van ons gelijk oefenen op Rolf ? Zorg ik voor de koffie en de pleisters, spullen heb ik genoeg je hoeft niets mee te nemen.
Shaving Silly Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Ach lievie die Rik zit in de zorg die kan vast wel EHBO en anders red ik je wel , ik heb ook diploma pleisters plakken , komt goed schatje.
Shaving Silly Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 en misschien een kleinigheidje maar ik heb geen baard dus hij kan moeilijk op mij oefenen
antonius Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 en misschien een kleinigheidje maar ik heb geen baard dus hij kan moeilijk op mij oefenen ownee???you can fool me gr ton
cutthroat Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 en misschien een kleinigheidje maar ik heb geen baard dus hij kan moeilijk op mij oefenen Maar blijkbaar wel een snor, want die probeer je te drukken
Shaving Silly Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik druk mijn snor niet !!! Ik ben van de uitleg en voordoen , hoe je scheert en hoe je dunschilt hahahha en Rolf is lotus en daarna doen we hechten en mond op mond beademing.
PI56 Posted November 27, 2014 Author Posted November 27, 2014 Zo Rik. Dat is een fantastisch aanbod. Als afsluiting mond op mond beademing oefenen op Rolf. Of op Sivia omdat ze na het dunschillen en hechten buiten adem is Maar ik kan me ook voorstellen dat je nu afhaakt en op Youtube filmpjes gaat kijken om vervolgens zelf wat te gaan oefenen op oudjes
Shaving Silly Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 hahhahahhahah moet je beelddenkend zijn hahahhahhaha
Shaving Silly Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Lotus dat is een nep slachtoffer bij de EHBO http://home.hccnet.nl/a.a.paauwe/lotus/page/algemeen_lotus.html
marco Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Oh, ik dacht dat je leuter bedoelde, maar dat er iets met de autocorrectie iets niet goed ging...
Shaving Silly Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Rik laat je niet van slag brengen hoor door al dit "geleuter" want het is heel veilig bij mij !!!! Komt goed , gewoon scheren en gezellie
antonius Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 je leuter ?leuter ?? leuter ??? ja hoor daar zijn we weer!!!! silvia,silvia!!!! en dan wat zeggen over mij??? gr ton
Shaving Silly Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Ja Ton hahahhah zo krijgen wij nog een slechte naam samen hahhahah maar goed dat wij beter weten
antonius Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Ja Ton hahahhah zo krijgen wij nog een slechte naam samen hahhahah maar goed dat wij beter weten is dat zo??
Marcel Posted November 27, 2014 Posted November 27, 2014 Hop, genoeg geleuterd. De slow-chat is elders
Recommended Posts