Jump to content

Recommended Posts

Posted

Rik , je bent enorm welkom !!

Wie weet als je een keer in de buurt van Amstelveen bent voor iets dat we dan wat af kunnen spreken en je het kan combineren met een bezoekje aan mijn kapsalon dan vraag ik of Rolf ook kan en dan kan je misschien na uitleg van ons gelijk oefenen op Rolf ?

Zorg ik voor de koffie en de pleisters, spullen heb ik genoeg je hoeft niets mee te nemen.

Posted
en misschien een kleinigheidje maar ik heb geen baard dus hij kan moeilijk op mij oefenen :roll::roll:

Maar blijkbaar wel een snor, want die probeer je te drukken ;)

Posted

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik druk mijn snor niet !!! Ik ben van de uitleg en voordoen , hoe je scheert en hoe je dunschilt hahahha en Rolf is lotus en daarna doen we hechten en mond op mond beademing.

Posted

Zo Rik. Dat is een fantastisch aanbod. Als afsluiting mond op mond beademing oefenen op Rolf. :oops: Of op Sivia omdat ze na het dunschillen en hechten buiten adem is :lol: Maar ik kan me ook voorstellen dat je nu afhaakt en op Youtube filmpjes gaat kijken om vervolgens zelf wat te gaan oefenen op oudjes :twisted: