Jump to content

Recommended Posts

Posted

Leuk dat je hier van je laat horen Rik. Scheer jezelf ook met een DE of open mes?

Ik bedacht dat ik op mijn werk ook nog twee mailadressen heb. Dat zijn dus nog 2 stemmen Rik.

Posted

Hea ja ik wist niet van het bestaan van deze forum af, maar nu wel erg leuk om te lezen! In de voorbereiding van de verwendag heb ik mij verdiept in het scheren met open mes en DE, ik scheer mij af en toe met DE. Ook op de verwendag heb ik deze gebruikt btw. Ik ben enorm nieuwsgierig naar het open mes, maar deze moet nog aangeschaft worden!

Posted

Hoewel de één nu bezig is zijn snor te laten groeien, zijn mijn messen inmiddels stomp door het scheren! Ik wens de #Movember deelnemers enorm veel succes! Ikzelf scheer nog even door! Aankomende zaterdag wordt bekend gemaakt wie "Mooi Mens 2014" wordt! Ik ben enorm trots op wat er de afgelopen weken aan aandacht besteed is voor mijn initiatief "nat-scheren voor heren". Geweldige verhalen en reacties waaruit iedere keer weer meer blijkt wat voor verschil nat scheren voor iemand kan betekenen. Het zou geweldig zijn als dit landelijk meer aandacht zou krijgen in de verschillende zorgorganisaties! Daarom roep ik iedereen nogmaals op te stemmen. Stemmen kan nog tot aanstaande vrijdag door http://www.facebook.com/mooimens.rik.vriend leuk te vinden of te stemmen op https://mooimensverkiezing.nl/genomineerden/detail/rik-vriend/

Posted
Rik , sta je nou op de 2e plaats ?? Of staan de foto's in willekeurige volgorde?

Hea Shaving Silly, foto's staan in willekeurige volgorde, en veranderen ook steeds van volgorde. Qua facebook likes sta ik nu 3e, maar de stemmen op de site van mooimensverkiezing kan ik niet zien.

Posted

Spannend maar sowieso geweldig dat je aandacht geeft aan het begrip nat scheren en bij oudere en alles wat je doet is al een eerste plek waard ongeacht waar je eindigt , vind ik het super wat je doet.

• 2 weeks later...
Posted

Niet geworden inderdaad, maar wel geweldig hoeveel aandacht het initiatief heeft gehad! In het verpleeghuis waar ik werk zie ik al veel veranderingen! Ik hoop dat vele andere verpleeghuizen dit voorbeeld volgen! Uiteraard stopt het niet! Op dit moment ben ik aan het kijken of ik iets kan opstarten om door te kunnen blijven gaan! Als mensen nog ideeën oud hebben zijn welkom!

Posted

Ik zie dat je in Drenthe woont dus aan mijn zaak in Uithoorn heb je nix.

Wat ik zelf een leuk idee vond , ik rijd in een fiat Ducato een kampeerbus , dat je die inricht als scheerbus en dan de boer opgaat , of braderieën of bij markten iets in die geest maar dna moet je wel een bus hebben :D:D

Misschien kan je een stoel huren in een bestaande kapsalon ? en op zaterdag gaan scheren.

Posted

Er zijn nogal wat verzorgingshuizen in de regio. Dus heel wat oude mannen te scheren. Je moet alleen bereid zijn om veel te reizen (scheerstoelbus?) En dan moeten de mannen nog bereid zijn om voor een regelmatige scheerbeurt te betalen. En dat is met de huidige en toekomstige financiele situatie van de oudere, behoeftige medeman een lastig punt.

Posted

Scheren op locatie is idd het idee, maar voor heren die slecht ter been zijn is een bus geen uitkomst. Nu aan het inventariseren of er vraag is in de verpleegster/verzorgingshuizen. Het klassiek scheren met een open mes nooit echt geleerd... Iemand ideeën?

Posted
Het klassiek scheren met een open mes nooit echt geleerd... Iemand ideeën?

Gewoon gaan doen :lol::lol: begin je met een shavette , neem een beetje demente of toch al heel oud waar weinig mis mee kan gaan en gewoon stukje proberen , eerst de wangen die gaan het makkelijkste.

Posted

Rik , of je moet zo'n ouwe rolstoel taxi kopen hihihii en dan een scheerstoel op wieltjes en hup zo de bus in. Messen rechts , zuurstof links mocht het mis gaan en scheren maar hahahhahah !!

Posted
Rik , of je moet zo'n ouwe rolstoel taxi kopen hihihii en dan een scheerstoel op wieltjes en hup zo de bus in. Messen rechts , zuurstof links mocht het mis gaan en scheren maar hahahhahah !!

en een zapper in de bus(aed) voor als het hartje stopt met al die spanningen :mrgreen::mrgreen:

gr ton

Posted

Mijn oom was vroeger herenkapper en die ging lijken scheren om extra geld te verdienen dat betaalde hartstikke goed , kan Rik ook eerst op gaan oefenen hahahhahha daar kan weinig mis mee gaan :D

Posted

Dat was ook mijn idee. Vandaar het woord scheerstoelbus in een van mijn eerdere posts. :D En geen AED hoor. Het moet ergens ophouden, en wat is er nou mooier als, onder het mes van een barbier, tijdens een heerlijke scheerbeurt je laatste adem uit te blazen. Ga je geschoren de kist in. Mischien wel vooraf afrekenen. :roll: