ceekee Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Hier een Gillette die ik tot nu toe nog niet tegengekomen ben. Ze worden verkocht voor stevige prijzen Ebay: Gillette Adjustable Toggle Gold Toned DE Safety Razor http://www.abovethetie.com/images/featured/featured_toggle5.jpg[/img]
Marcel Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Is dat jouw Toggle? Prijzige jongens inderdaad!
ceekee Posted October 14, 2014 Author Posted October 14, 2014 Nee, niet de mijne. Maar ik had deze nog niet gezien dus ik dacht misschien zijn er hier meer ... En wie weet heeft iemand hier diepe zakken
Snuff Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Ik heb wel diepe zakken maar ze zijn leeg. dit is wel een heel mooi exemplaar! Been there, done that, moved on .... voor mij niks speciaals qua scheer ervaring.
efsk Posted October 14, 2014 Posted October 14, 2014 Ik heb wel diepe zakken maar ze zijn leeg. Daar heb ik sinds het weekend ook last van.
Mars Posted October 19, 2014 Posted October 19, 2014 Ik heb wel diepe zakken maar ze zijn leeg. Daar heb ik sinds het weekend ook last van. Pas sinds het weekend... bofkont! Bij mij is het chronisch Ik vind het geen mooi model krabber trouwens. Net of een een mondstukje aan het eind zit... Fluitje? Of verguld sigaretten mondstukje...? Ben dol op de vintage krabbers maar deze komt er bij mij niet in (afgezien van de prijs)
ceekee Posted October 19, 2014 Author Posted October 19, 2014 Ik vind het model ook niet mooi. Maar is een duidelijk voorbeeld van de Gilette ontwikkeling [WINKING FACE]
Henkiepenkie Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Nou. Ik vind het model wel erg mooi en zou deze graag op de plank hebben liggen. Het systeem is compleet anders van wat we gewend zijn en ik heb dit nog nooit gezien. Kan ook komen omdat ik een scheersnotneus ben.
LongShave Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Hier een Gillette die ik tot nu toe nog niet tegengekomen ben. Ze worden verkocht voor stevige prijzen Ebay: Gillette Adjustable Toggle Gold Toned DE Safety Razor http://www.abovethetie.com/images/featured/featured_toggle5.jpg[/img] Bieden helaas afgelopen: Winning bid:US $264.00
Mars Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Nou. Ik vind het model wel erg mooi en zou deze graag op de plank hebben liggen. Het systeem is compleet anders van wat we gewend zijn en ik heb dit nog nooit gezien. Kan ook komen omdat ik een scheersnotneus ben. En gelukkig ook maar Henk, want smaken verschillen en we houden van diversiteit. Het zou ook rete-saai worden als iedereen het zelfde model mes of krabber op de plank zou hebben liggen... En zo'n scheersnotneus ben je ondertussen ook niet meer mister
gyedema Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 En ik heb ze nog wel voor méér de deur uit zien gaan. Kostbaar spul, maar wel wat de gek ervoor geeft.
Marcel Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Inderdaad, dit was bijna een koopje. Relatief gezien dan. De prijs staat wat mij betreft nog steeds niet in verhouding tot het gebodene, maar daar kan de verkoper niet zoveel aan doen. Zo zeldzaam zijn de Toggles ook helemaal niet, als je ziet hoe vaak ze voorbij komen.
Robert79 Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Het is natuurlijk maar net wat een verzamelaar nog niet heeft, wat doet besluiten te betalen.Ook nog in wat voor conditie hij verkeerd.
Snuff Posted October 21, 2014 Posted October 21, 2014 Die toggles gaan vaak voor het dubbele, zeker in deze conditie.
Recommended Posts