Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo allemaal,

Ik ben Toby, 16 jaar oud. Waarschijnlijk 1 van de jongste op dit forum. :P Ik woon in Hengelo, Overijsel. Ik vind het zeer prettig om im de ochtend lekker rustig wakker te worden en te scheren, om vervolgens naar school te gaan. :lol: Ik ben op zoek gegaan naar informatie om het scheren nog aangenamer te maken en kwam uiteindelijk op dit forum. :D Ik hoop dat ik hier veel tips krijg!

Ik scheer op het moment met gilette fusion. Ik gebruik ook een scheerkwast van dassen haar. Hoop dat ik na verloop van tijd met een open scheermes kan scheren. En ik kan daar dan ook veel tips en hulp bij gebruiken!

Edited by Guest
Posted

Welkom. Ik denk dat de meesten van ons graag op hun 16e waten begonnen met deze manier van scheren. Veel plezier met je aanstaande hobby.

Posted

Van harte welkom! Het leren scheren met een open mes is niet zo heel moeilijk. Het vergt alleen veel geduld en doorzettingsvermogen voordat je dit goed onder de knie hebt. Iets wat zomaar drie maanden tot een half jaar kan duren.

In ieder geval veel succes en bovenal plezier!