Jump to content

Voorstellen

Torqual

Recommended Posts

Hallo Allemaal

Ook ik zal me even voorstellen hier mijn naam is Michel en ben 52 jaar.

Ooit lang geleden geleerd mezelf met een schick DE mes te scheren dat ik van mijn vader had gejat. Uiteraard ging dat scheren gepaard met de nodige bloedingen in het begin, maar na een paar weken werd dat allengs beter (het scheren met de krabber niet het bloeden :) ). Dit een tijd volgehouden tot de tijd aanbrak van de meervoudige mesjes en daar naar toe overgestapt omdat het makkelijk en snel was. Na het lezen van een stukje in de krant over de kosten/zwendel van meervoudige mesjes toch eens gaan zoeken op het net op dit forum terecht gekomen. Na het een en ander gelezen te hebben begon het toch te kriebelen en besloten om het DE en krabber scheren weer een kans te geven dus een starters pakket besteld die vandaag of morgen wel zal binnenkomen.

Hoge kosten maakt me niet uit als je er iets voor krijgt dat het ook waard is :)

@Robert79 nee geen Schick maar ga die nog wel zoeken ;)

@Marcel ja denk wel dat ik die weggegooid heb maar weet dat niet meer zeker is al een tijdje terug