Shaving Silly Posted October 12, 2014 Posted October 12, 2014 Ik vind dit 2 hele aparte messen / krabber. Die met dat flapje wat open kan vind ik zo speciaal en dat open mes daar kan je ook haren mee snijden . https://www.facebook.com/media/set/?set=a.341607449348375.1073741839.178404522335336&type=3&uploaded=6 Het merk zegt mij allemaal nix maar ik vind ze gewoon mooi !!
Shaving Silly Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 Of is het nix , noppes , nada ??? Gewoon een messie van de Zwarte Markt ?
Snuff Posted October 12, 2014 Posted October 12, 2014 ik heb ze wel eens zien liggen op rommelmarkten maar weet er verder ook niet veel van.
Shaving Silly Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 Oh Snuf wat ben je weer lekker eerlijk en bedankt , heb ik anders wel als antiek gekocht !!!
Shaving Silly Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 Tuurlijk daarom heet het ROMMELmarkt hahahhaha omdat je er antiek koopt Geeft niet, vooral die met dat flapje vind ik echt prachtig , kunst of kitsch wat maakt het uit.
Marcel Posted October 12, 2014 Posted October 12, 2014 Die met het flapje Is een Valet Autostrop en de andere Is denk ik een Durham Duplex
Shaving Silly Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 Ja kreun [ en Rolf geen antiek maar rommel hahhahah ] http://www.2dehands.be/beauty-gezondheid/apparatuur/scheermes/durham-duplex-razor-205760020.html
Shaving Silly Posted October 12, 2014 Author Posted October 12, 2014 Maar ik vind ze wel heeeeeeeeeeeel mooi en ze liggen prachtig in het scheermuseum !!!
Shaving Silly Posted October 13, 2014 Author Posted October 13, 2014 Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat op dit forum vooral , merken , duur en kwaliteit heel erg in trek zijn en dat als je op dat gebied er dus geen verstand van hebt en je persoonlijke voorkeur laat kiezen dat je keuze zomaar op een goedkoop mesje valt? Vooral dat flapje vind ik prachtig zo mooi gemaakt en dat je die Durham Duplex kan wisselen dat is toch super 2 functies in een mes Het Durmam Duplex mes is eigenlijk de voorloper van de Feathermessen waar wij in de kapsalons mee slijzen
Marcel Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Die Valet is nu misschien goedkoop, dat zegt natuurlijk niks over de aanschafwaarde destijds. Ik hou van oude krabbers, hoe meer hoe beter. Met wat mazzel zijn s spotgoedkoop te vinden, soms moet je wat dieper in de buidel tasten.
Shaving Silly Posted October 13, 2014 Author Posted October 13, 2014 Wat ik het mooie aan die ouwe krabbers en messen vind dat het leeft , dan denk ik hoeveel mensen zouden zich hebben geschoren met dit mes ?? Zo heb ik 2 ouwe herenstoelen in de zaak , mijn favoriete stoel knip en scheer ik de heren op , hoeveel mannen zouden er al in die stoel gezeten hebben ?? Wie waren die kappers die er achter stonden ? De stoel rook in het begin helemaal naar rook hahhahah Mooie ouwe dingen met een verhaal een verleden , prachtig !!
Stoppel Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Wat ik het mooie aan die ouwe krabbers en messen vind dat het leeft , dan denk ik hoeveel mensen zouden zich hebben geschoren met dit mes ??Zo heb ik 2 ouwe herenstoelen in de zaak , mijn favoriete stoel knip en scheer ik de heren op , hoeveel mannen zouden er al in die stoel gezeten hebben ?? Wie waren die kappers die er achter stonden ? De stoel rook in het begin helemaal naar rook hahhahah Mooie ouwe dingen met een verhaal een verleden , prachtig !! Helemaal mee eens.
PI56 Posted October 13, 2014 Posted October 13, 2014 Zijn toch gewoon leuke messen? Oud, nieuw, goedkoop of duur maakt toch niet uit. Als jij ze maar mooi vindt. Ik vind ze trouwens ook wel leuk. Niet om mee te scheren, maar om op de plank te leggen.
Recommended Posts