Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tuurlijk daarom heet het ROMMELmarkt hahahhaha omdat je er antiek koopt :lol::lol:

Geeft niet, vooral die met dat flapje vind ik echt prachtig , kunst of kitsch wat maakt het uit.

Posted

Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat op dit forum vooral , merken , duur en kwaliteit heel erg in trek zijn en dat als je op dat gebied er dus geen verstand van hebt en je persoonlijke voorkeur laat kiezen dat je keuze zomaar op een goedkoop mesje valt?

Vooral dat flapje vind ik prachtig zo mooi gemaakt en dat je die Durham Duplex kan wisselen dat is toch super 2 functies in een mes :D Het Durmam Duplex mes is eigenlijk de voorloper van de Feathermessen waar wij in de kapsalons mee slijzen

Posted

Die Valet is nu misschien goedkoop, dat zegt natuurlijk niks over de aanschafwaarde destijds. Ik hou van oude krabbers, hoe meer hoe beter. Met wat mazzel zijn s spotgoedkoop te vinden, soms moet je wat dieper in de buidel tasten.

Posted

Wat ik het mooie aan die ouwe krabbers en messen vind dat het leeft , dan denk ik hoeveel mensen zouden zich hebben geschoren met dit mes ??

Zo heb ik 2 ouwe herenstoelen in de zaak , mijn favoriete stoel knip en scheer ik de heren op , hoeveel mannen zouden er al in die stoel gezeten hebben ?? Wie waren die kappers die er achter stonden ? De stoel rook in het begin helemaal naar rook hahhahah

Mooie ouwe dingen met een verhaal een verleden , prachtig !!

Posted
Wat ik het mooie aan die ouwe krabbers en messen vind dat het leeft , dan denk ik hoeveel mensen zouden zich hebben geschoren met dit mes ??

Zo heb ik 2 ouwe herenstoelen in de zaak , mijn favoriete stoel knip en scheer ik de heren op , hoeveel mannen zouden er al in die stoel gezeten hebben ?? Wie waren die kappers die er achter stonden ? De stoel rook in het begin helemaal naar rook hahhahah

Mooie ouwe dingen met een verhaal een verleden , prachtig !!

Helemaal mee eens.

Posted

Zijn toch gewoon leuke messen? Oud, nieuw, goedkoop of duur maakt toch niet uit. Als jij ze maar mooi vindt.

Ik vind ze trouwens ook wel leuk. Niet om mee te scheren, maar om op de plank te leggen.