Marcel Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 Er is bij mij al zoveel zeep weg dat het ingeperste logo niet meer zichtbaar is. Inmiddels heb ik wel het punt bereikt dat ik gewoon geen zin meer heb in experimenteren. Jammer dan, volgende zeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted July 4, 2016 Author Share Posted July 4, 2016 Er is bij mij al zoveel zeep weg dat het ingeperste logo niet meer zichtbaar is. Inmiddels heb ik wel het punt bereikt dat ik gewoon geen zin meer heb in experimenteren. Jammer dan, volgende zeep Het is dat Zwolle net iets te ver weg ligt want anders zou ik in de auto springen om die zeep van jou eens onder handen te nemen! Genoeg is genoeg; als je er geen zin meer in hebt dan houdt het natuurlijk gewoon op maar omdat ik een zwak voor deze zepen heb gekregen blijf ik het natuurlijk zonde vinden dat het niet lukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KugelFanger Posted July 4, 2016 Share Posted July 4, 2016 Ik als Jonkie.... Ken de zeep niet, maar mocht iemand een sampeltje over hebben dan wil ik wel is proberen een sopje te maken. Kunnen we zien of het aan de Jonkie's ligt of niet Ik denk dat één van de 2 eMMen wel een stukkie zeep voor je hebt, misschien zelfs wel een heel puckje denk ik zo Ja soms denk je dat je ervaren bent en dan bij de eerste de beste echte test die er toe doet val je door de M-and- hehe , mischien heb ik ook wel gewoon een te grote mond en lukt het mij ook niet hoor . Ik heb er al eerder aan gedacht deze zepen te kopen, maar met deze wisselende verhalen vindt vertrouw ik het niet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 Vanmorgen nog eens met aandacht The Dutch Barbershop_Herbal Grinded Lemon opgeschuimd in een RVS schaaltje (dus glad van binnen) met het simpel Trekpleisterkwastje. Tja dat lukt dus prima. Echter heel goed kijkend naar de consistentie van dit schuim, kan je inderdaad zeggen, dat het niet dat dichte volvette schuim oplevert, dat we van andere zepen zijn gewend, zoals de TFS, Dr. Harris of Cyril. Bij het opzetten op de bakkes is de laag ook minder dicht en is het schuim lichter dan de Bulgaarse yoghurt, maar wel erg goed scheerbaar. Blijf het dus een prima zeep vinden, waar ik absoluut geen extra moeite voor hoef te doen schuim te genereren. Gewoon doosje open, vochtige kwast, laden en kloppen tot er voldoende schuim is. Wel zie ik na de 1e ronde en dan nog even door kloppen een dichter schuim ontstaan. De eerlijkheid gebied, dat ik liever bv. de TFS Bergamotti Neroli heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanskoning Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 De eerlijkheid gebied, dat ik liever bv. de TFS Bergamotti Neroli heb. Voor het schuim, de geur of beiden? Het schuim is wat dunner dan de genoemde dat is juist, echter het blijft goed op het gezicht staan en het is een mooi vettig schuim welke een mooie glijbaan over de huid aanlegt. Ook als de krabber erover heen geweest is blijft er genoeg zeep achter die de huid glad houdt en verzorgd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted July 5, 2016 Share Posted July 5, 2016 De eerlijkheid gebied, dat ik liever bv. de TFS Bergamotti Neroli heb. Voor het schuim, de geur of beiden? Het schuim is wat dunner dan de genoemde dat is juist, echter het blijft goed op het gezicht staan en het is een mooi vettig schuim welke een mooie glijbaan over de huid aanlegt. Ook als de krabber erover heen geweest is blijft er genoeg zeep achter die de huid glad houdt en verzorgd. Beiden. Erg fris citrus zeepje. Maar geen harde zeep, zachte zeep. Overigens ben ik met je eens, dat de herbal, door het hele proces de huid goed glibberig en vettig houdt om lekker weg te kunnen scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts