Jump to content

Recommended Posts

Posted

centerhttp://i.imgur.com/VvLhCDS.jpg[/img]

Vandaag toch wel een speciale SOTD. Waarom? We zijn de 100 leden voorbij :D Dus we hebben vandaag een exclusief zeepje dat we mogen gebruiken :)

Setup:

Merkur 34C HD met Personna Platinum (1x gebruikt)

Simpsons Berkeley

Penhaligon's English Fern Tallow (vintage)

Floid Blue

De zeep zelf ruikt licht zoetig en lathered supermakkelijk. Lekker dik romig schuim, daar begon de ochtend al mee :)

Scheren ging erg lekker, nergens geen problemen eigenlijk :)

Vandaag ook weer iets ongebruikelijks gedaan, namelijk een 3 pass shave! :D

Wat resulteerde in een BBS shave, zelfs op de lastige plekken in de nek, mooi glad.

Aluin heeft nergens wat gedaan dus dan maar over op de aftershave van deze morgen.

Met de Floid Blue afgeblust. Heerlijk klassieke geur met licht verkoelende gloed.

Lekker begin van deze zonnige dag, genietend van de eerste echte milestone van Shaving Society!

Posted

Simpel, het is net dure champagne :P exclusief, dus voor speciale gelegenheden :D En vandaag is zo'n dag :D

(en omdat jij zei, pak die maar gisteren :P)

Posted

Dat bakje is van Parker en heb ik gekocht bij Total-Shave, was 13 euro ofzo.

Mja, ik kan van de geur alleen zeggen dat het een beetje groenig ruikt (als je geur in kleur zou moeten uitbeelden) en het is zoetig. Meer kan ik er ook niet van maken at the moment

Posted
ik zou nog wel een keer willen zoeken voor een zeep die naar vers gemaaid gras ruikt :oops: ruikt altijd zo lekker als ik net het gras gemaaid heb :D

TOBS avocado is waar je naar zoekt! Beetje combinatie tussen versgemaaid gras en zo'n honing meloen. Laatst noemde een vriend die hem rook hem meer komkommer-achtig. Prijs valt ook mee, voor die pot ben je iets van een tientje tot 15 euro kwijt :)