Lampuhkap Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 http://i.imgur.com/VvLhCDS.jpg[/img] Vandaag toch wel een speciale SOTD. Waarom? We zijn de 100 leden voorbij Dus we hebben vandaag een exclusief zeepje dat we mogen gebruiken Setup: Merkur 34C HD met Personna Platinum (1x gebruikt) Simpsons Berkeley Penhaligon's English Fern Tallow (vintage) Floid Blue De zeep zelf ruikt licht zoetig en lathered supermakkelijk. Lekker dik romig schuim, daar begon de ochtend al mee Scheren ging erg lekker, nergens geen problemen eigenlijk Vandaag ook weer iets ongebruikelijks gedaan, namelijk een 3 pass shave! Wat resulteerde in een BBS shave, zelfs op de lastige plekken in de nek, mooi glad. Aluin heeft nergens wat gedaan dus dan maar over op de aftershave van deze morgen. Met de Floid Blue afgeblust. Heerlijk klassieke geur met licht verkoelende gloed. Lekker begin van deze zonnige dag, genietend van de eerste echte milestone van Shaving Society!
gyedema Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Hoe kom je er nou bij om juist deze zeep te gebruiken...??
Lampuhkap Posted July 10, 2013 Author Posted July 10, 2013 Simpel, het is net dure champagne exclusief, dus voor speciale gelegenheden En vandaag is zo'n dag (en omdat jij zei, pak die maar gisteren )
Mickmabsoot Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 die zeep heeft ook zo'n mooi bakje ! ben wel benieuwd waar die naar ruikt
Lampuhkap Posted July 10, 2013 Author Posted July 10, 2013 Dat bakje is van Parker en heb ik gekocht bij Total-Shave, was 13 euro ofzo. Mja, ik kan van de geur alleen zeggen dat het een beetje groenig ruikt (als je geur in kleur zou moeten uitbeelden) en het is zoetig. Meer kan ik er ook niet van maken at the moment
Mickmabsoot Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 ik zou nog wel een keer willen zoeken voor een zeep die naar vers gemaaid gras ruikt ruikt altijd zo lekker als ik net het gras gemaaid heb
Pastapipo Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 ik zou nog wel een keer willen zoeken voor een zeep die naar vers gemaaid gras ruikt ruikt altijd zo lekker als ik net het gras gemaaid heb TOBS avocado is waar je naar zoekt! Beetje combinatie tussen versgemaaid gras en zo'n honing meloen. Laatst noemde een vriend die hem rook hem meer komkommer-achtig. Prijs valt ook mee, voor die pot ben je iets van een tientje tot 15 euro kwijt
Recommended Posts