Stoppel Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Ik zag gisteren bij de Turkse super een kwastje van "Omega"? Ik heb het tussen aanhalingstekens gezet omdat het wellicht een imitatie/nepperd is. Op de kwast stond Omega en op het doosje waarin een aantal kwastjes zat stond "Omeca", made in China. Het was een kwastje met houten handvat en metalen ring voor de prijs van 1,99 euri. De plastic verpakking zag er ook wat cheapy uit. Iemand dit al eens gezien? OT: gelijk maar Arko C meegenomen voor 0,89. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Lijkt me om neppers te gaan. Omega is made in Italy. Omega maakt geen houten kwasten met een metalen ring voor die prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Bij Omega met "C" lijkt het heel duidelijk om neppers te gaan. Een aantal jaren terug op B&B kwamen er ook al eens "made in China" Omega's voorbij maar toen wel correct gespeld. Alle Omega's komen uit Italië, of althans dat staat er op. De firma zou wel eens heel goed een deel van de productie in China kunnen hebben, dat komt in Italië sowieso relatief vaak voor, maar zijn altijd gemerkt met "made in Italy". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted October 10, 2014 Author Share Posted October 10, 2014 Het straalde in alle aspecten ook 'nep' uit. Ik zou er bijna een gekocht hebben als collectors item. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Het straalde in alle aspecten ook 'nep' uit. Ik zou er bijna een gekocht hebben als collectors item. Wat me doet denken (even off-topic) aan een vriend van me die in Vietnam eens een paar slippers kocht met een ondersteboven Nike-logo en de merknaam "Tomy Hifligger" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted October 10, 2014 Author Share Posted October 10, 2014 Het straalde in alle aspecten ook 'nep' uit. Ik zou er bijna een gekocht hebben als collectors item. Wat me doet denken (even off-topic) aan een vriend van me die in Vietnam eens een paar slippers kocht met een ondersteboven Nike-logo en de merknaam "Tomy Hifligger" Zoiets kun je idd niet laten liggen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treb Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Of deze, van Hugo Boos: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts