Judgement Posted November 19, 2014 Posted November 19, 2014 Ziet er geweldig uit. Ben heel erg benieuwd naar de prestaties van de kwast.
Jock Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 Mooi. Oja de mijne hoef je nie te versturen als die terug is bij jou.Dan haal ik hem wel op. Idd, jij staat voor ophalen is voor Jock misschien ook wel makkelijk, zit ook vlakbij Ik woon in Arnhem. Waar zit ik vlakbij? Sorry als dat onbenullig klinkt, maar ben alle avonden en vaak overdag weg in deze tijd. Ik weet niet wat je bedoelt met vlakbij. Maar als ik mijn kwast in Arnhem op kan halen, dan graag natuurlijk.
Dr.Paranoid! Posted November 20, 2014 Author Posted November 20, 2014 Mooi. Oja de mijne hoef je nie te versturen als die terug is bij jou.Dan haal ik hem wel op. Idd, jij staat voor ophalen is voor Jock misschien ook wel makkelijk, zit ook vlakbij Ik woon in Arnhem. Waar zit ik vlakbij? Sorry als dat onbenullig klinkt, maar ben alle avonden en vaak overdag weg in deze tijd. Ik weet niet wat je bedoelt met vlakbij. Maar als ik mijn kwast in Arnhem op kan halen, dan graag natuurlijk. Wamel, vlak onder Tiel maar opsturen is absoluut geen probleem hoor, ga je gewoon mee met de rest
Dr.Paranoid! Posted November 21, 2014 Author Posted November 21, 2014 En ze zijn terug dit weekend even uitvogelen waarin ik ze verpak (of extra doosje erom of kaft papier om het kwast doosje zelf). Begin volgende week op de post, voor volgend weekend binnen bij iedereen
Jock Posted November 21, 2014 Posted November 21, 2014 En ze zijn terug dit weekend even uitvogelen waarin ik ze verpak (of extra doosje erom of kaft papier om het kwast doosje zelf). Begin volgende week op de post, voor volgend weekend binnen bij iedereen Heel mooi. Bedankt voor al jou inspanningen. Ik heb helaas geen tijd om onder Tiel af te reizen. Ben volgeboekt tot 28 december eigenlijk. Maar zal deze kwast als ik het heb elke dag gebruiken de eerste tijd
Dr.Paranoid! Posted November 24, 2014 Author Posted November 24, 2014 Enveloppen liggen klaar met de adressen, vanmiddag even uitzoeken welke kwast in welke bubbel enveloppe hoort en dan gaan ze morgen op de post Ik zal daarna 1 grote scan maken van alle track en trace bonnetjes en die uploaden en naar alle meedoeners mailen, kunnen jullie zien welke postcode bij jullie hoort en zo tracen
roland Posted November 24, 2014 Posted November 24, 2014 Goed bezig! Mijn adres heb ik via email gestuurd...
Dr.Paranoid! Posted November 24, 2014 Author Posted November 24, 2014 Goed bezig! Mijn adres heb ik via email gestuurd... Ik zag hem nu ook als laatste enveloppe op de stapel
Dr.Paranoid! Posted November 26, 2014 Author Posted November 26, 2014 Alles is gisteren op de post gegaan, tracking nummer zijn beschikbaar door mij een mail te sturen met je postcode Zet niet alles bij elkaar omdat alle adressen dan zichtbaar zouden zijn en ik even geen tijd heb om alles uit een scan te photoshoppen
ceekee Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Als je het tracking nummer hebt opgevraagd: Pakket zoeken
roland Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Ik heb 'm al in huis! Emiel, bedankt voor alles!
Dr.Paranoid! Posted November 26, 2014 Author Posted November 26, 2014 Ik heb 'm al in huis! Emiel, bedankt voor alles! Top ik hoor graag ervaringen van iedereen van de kwast, reviews zijn leuk in het recensie forum
Lampuhkap Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Yes! De kwast is binnen! Hier heb ik lang op gewacht! Nu de kwast maar even schoonmaken (dassenhaar ruikt niet zo fris in eerste instantie) en daarna lekker laten drogen en dan morgenochtend maar eens mooi mee scheren (beetje buiten het schema om, maar goed ) Mijn dank gaat uit naar alle collega's @ Shaving Society, met name Emiel voor het regelen van het hele gebeuren En Rod voor het maken van de kwasten! En naar alle leden die dit natuurlijk mogelijk hebben gemaakt! SUPER! Dankjewel en op naar volgend jaar!
PI56 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 En ook wat noordelijker is de kwast bezorgd. Moooooooooi.!!!!!! Hartelijk dank Emiel. Maar als ik vervolgens mijn inscriptie bekijk en die vergelijk met die van Lampuhkap lijkt daar wat minder zorg aan besteed te zijn. Of heb jij hem al opgepoetst?
Dr.Paranoid! Posted November 26, 2014 Author Posted November 26, 2014 En ook wat noordelijker is de kwast bezorgd. Moooooooooi.!!!!!! Hartelijk dank Emiel.Maar als ik vervolgens mijn inscriptie bekijk en die vergelijk met die van Lampuhkap lijkt daar wat minder zorg aan besteed te zijn. Of heb jij hem al opgepoetst? Oei, dat is mooi slordig inderdaad, heb een steekproef gedaan van 5 kwasten en die waren goed. Volgende week is de graveerder terug van vakantie, ga ik even vragen hoe en wat. Ik zou graag iets willen compenseren maar geen idee hoe en wat. Mooi klote
roland Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Das idd klote! Ik vind de mijne niet echt stinken, ik heb de haren van de voorkant van de das gekregen, denk
Barbiere di Figaro Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Het kan echt netter, kijk maar: En bij mij hangt-ie altijd op de kop dus is het een vervelend detail. Maar zou zoiets nog hersteld kunnen worden? Weghalen en diepere inscriptie?
3gor4 Posted November 26, 2014 Posted November 26, 2014 Als het handvatje niet in de lak zit, zou je het eventueel weer vlak kunnen slijpen op heel fijn schuurpapier/ steen tot je weer scherpe letters krijgt? Wat je daarna nog kan doen is met een soort nagellak de letters weer opvullen!? Het is maar een idee. Maar natuurlijk balen als je zoiets aantreft!
Recommended Posts