Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb dan wegens kleur en vorm afgezien van de kwast, ne er is natuurlijk ook een groep die afziet wegens kosten, maar ik moet wel zeggen dat dit allemaal erg goed en erg netjes geregeld wordt. Communicatie als een wilde, iedereen kan meebeslissen, heldere afspraken, echt petje af.

Posted
Ik heb dan wegens kleur en vorm afgezien van de kwast, ne er is natuurlijk ook een groep die afziet wegens kosten, maar ik moet wel zeggen dat dit allemaal erg goed en erg netjes geregeld wordt. Communicatie als een wilde, iedereen kan meebeslissen, heldere afspraken, echt petje af.

+1. En dat vind ik van de Lord inkoopactie ook. Wordt goed geregeld hier.

Posted

Dankje, vooral omdat ik afhandeling en eigenlijk alles alleen doe (niet omdat de rest niet wilt, maar puur omdat ik het ingestart heb vanaf het begin en de regie in eigen handen gehouden / gedwongen heb), voor iedereen die meeleest die niet heeft mee kunnen doen om kosten bijvoorbeeld; sorry, ik heb zelf ook geen kwast kunnen aanschaffen door de voor mij persoonlijk onverantwoorde kosten dit jaar. Ik ben alleen persoonlijk van mening dat limited edition ook echt limited en exclusief moet zijn, misschien dat ik het volgend jaar anders doe en een bijvoorbeeld niet genummerde reeks doe, maar dit was niet om iemand te benadelen. Sterker nog; deze actie heeft meer geld gekost dan dat hij oplevert :)

En dat zeg ik alleen zodat iedereen begrijpt; no hard feelings, dit is gewoon hoe ik de visie voor mij zag voor een L.E. 2014 Shaving Society product.

/edit: ik houd er wel een kwast aan over, waarvan ik nog niet zeker ben wat ik er mee doe, zelf houden of verloten. Puur alleen omdat Rod Neep deze aan mij gedoneerd heeft (was pas later in de onderhandelingen bekend, bij lange na niet in het begin - en was ook niet om gevraagd), en deze telt ook niet mee in de nummering. Deze zal gebruikt worden als prototype voor de graveringen zodat niemands kwast "verpest" word. Om even totale doorzichtigheid te kweken :)

Posted
/edit: ik houd er wel een kwast aan over, waarvan ik nog niet zeker ben wat ik er mee doe, zelf houden of verloten.

Gezien het vele werk en tijd die in dit project is gestoken zou het maar normaal zijn dat je deze borstel zelf behoud al ware het maar als herinnering aan de ervaring met Rod Neep.

Posted
/edit: ik houd er wel een kwast aan over, waarvan ik nog niet zeker ben wat ik er mee doe, zelf houden of verloten.

Gezien het vele werk en tijd die in dit project is gestoken zou het maar normaal zijn dat je deze borstel zelf behoud al ware het maar als herinnering aan de ervaring met Rod Neep.

+1

Petje af hoor, Emiel.

Posted (edited)

Ik ben het volledig met Snuff eens. Als er 1 die bonus borstel verdient ben jij het, voor het werk dat je hebt gedaan om dit voor elkaar te krijgen.

Edited by Guest
Posted

Het is je van harte gegund Emiel. Je hebt er per slot van rekening meer dan genoeg energie in gestoken.

Posted
Ik ben het volledig met Snuff eens. Als er 1 die bonus borstel verdient ben jij het, voor het werk dat je hebt gedaan om dit voor elkaar te krijgen.

idem!!

Posted
Goed nieuws. Enig idee over de tijdlijn?

Met geluk mid volgende week terug, dan inpakken en versturen vlak voor of in het weekend.

Met pech, zelfde planning maar een week later :mrgreen:

Posted
Mooi. Oja de mijne hoef je nie te versturen als die terug is bij jou.

Dan haal ik hem wel op.

Idd, jij staat voor ophalen :) is voor Jock misschien ook wel makkelijk, zit ook vlakbij

Posted
Mooi, 1 van 12, erg exclusieve kwast!

De enige die "gereserveerd" (gewoon gegund dus, niemand kon reserveren) kon worden door inzet :) deze is voor lampuhkap. De rest is compleet random (waar mammoth ivory de vroege reeks krijgt vanwege het "winnen" van de stemmen en briar burl de latere reeks)