Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik wil jullie uitnodigen om samen met mij te gaan scheren op 1-11-14 voor de Movember stichting.

Jullie kunnen mij vinden op hun site onder de naam :

Sylvia's Haarmode van der Gragt

De bedoeling is om samen te scheren dus: laat je door ons scheren , scheer een ander of doe het zelf !

Alles is toegestaan , open mes , shavette , krabbertjes zelfs een veiligheidsmesje :roll: als je maar komt scheren !!!

Iedereen die mee doet betaald 10,- euri en daarvan word de helft naar de Movember stichting gestort , helaas kan ik mij dit jaar niet veroorloven om een dag voor niets te werken vandaar de helft. [ Maar de koffie , thee en cake en de zenstoel is gratis ! ]

De bedoeling is om er een leuke scheerdag van te maken dus meenemen van geuren , zepen en kwasten mag en blijven hangen na het scheren mag ook en we beginnen om 9.00 t/m 16.00 en als het goed loopt gaan we gewoon door.

Dus kom naar dit leuke scheerfeestje voor slechts 10,- en scheer voor de bal van de man :lol::lol::lol:

Sylvia's Haarmode van der Gragt

Nieuwe Karselaan 48

1182 BR Amstelveen

Vorig jaar hebben we 164,- bij elkaar geschoren daar moeten we dit jaar toch dik overheen kunnen gaan !!

Laten jullie ff weten of je komt ??

Kus Shaving Silly

Posted

Hey Sylvia leuk idee. Ook ik ben dat weekend op pad met de vrouw en kind dus geen scheer meeting voor mij helaas.

Posted

Geeft nix dan storten jullie gewoon een tientje op de site van Movember onder mijn naam hahahha

Ohhhhhhhhhhhhhh wat ben ik weer grappig !!

@ Tim dat zal Jara mijn hond niet zo erg vinden , die kruipt de keuken in als er iets van onder de meter op 2 benen binnen komt , ze was zwaar geledigd dat jou lieve moppie haar per ongeluk vast pakten aan haar wangharen. Jara dacht vast ja ja SCHEREN ??? er uit trekken zal je bedoelen :D:D:D

Posted

Jullie zullen wel denken : eerst zien en dan geloven :oops::oops:

Maar dit gaat gewoon door , hier hoef ik weinig aan voor te bereiden en kan het ook alleen voorbereiden.

Dus hoort zegt het voort !!!

1-11-14 Samen scheren voor Movember.

Posted
Geeft nix dan storten jullie gewoon een tientje op de site van Movember onder mijn naam hahahha

Ohhhhhhhhhhhhhh wat ben ik weer grappig !!

@ Tim dat zal Jara mijn hond niet zo erg vinden , die kruipt de keuken in als er iets van onder de meter op 2 benen binnen komt , ze was zwaar geledigd dat jou lieve moppie haar per ongeluk vast pakten aan haar wangharen. Jara dacht vast ja ja SCHEREN ??? er uit trekken zal je bedoelen :D:D:D

Die fijne nuance heeft hij nog niet echt helemaal onder de knie. Maar hij is gek op honden!

Posted

Ooooohhh kreun , ik zit / sta / hang en ben bezig om op 200 folders van scheren een visitekaartje aan het plakken met Movember , datum en tijd er op en website pfffffffffffffffffffffffffffffff handmatig geschreven .

Nou nog in de brievenbussen doen in de buurt en ik moet nog een hele stapel.

Posted

Ach ach ach wat heb je toch een eigenaardige wezens op de aarde.

Lopen er 6 mannen [ los van elkaar ] eerst een oudere meneer dus ik geef hem die flyer roept ie ohhh nee dat kan ik zelf dus ik uitleggen waar het voor was en toen ontdooide hij een beetje .

Nummer 2 op een fiets die mij bijna overhoop reed dus ik dacht ik druk hem gelijk een flyer in zijn handen , die schreeuwde : zeker voor geld !!! Nee riep ik terug voor jezelf dus het is te hopen dat je het niet krijgt !!

Nummer 3 en 4 namen het leuk op en een zei : Nou ik kijk er naar uit waarop ik niet kon laten te zeggen : ik mag hopen naar het scheren niet die zaadbalkanker :lol::lol: oeps

Nog 2 werkmannen [ zo simpel] , ik uitleggen en kreeg de vraag scheer jij mij dan en doe je ook aan zakkammen [ moet je beelddenkend zijn dus ik zag de plukken shag al zitten blé ]

En een leuke homo dat was nummer 4,

Verder heb ik 1,5 uur op hakken flyers rond gebracht en heb volgens mij een beginnende blaar op mijn kleine teen , wat een vak postbode :roll::roll:

Posted

helaas sill, ben lekker op vakantie maar hoop dat je volgend jaar nog die workshop geeft die in oktober niet door ging.

blij om te zien dat je weer online bent.

gr.

jurgen :)

Posted

Jurgen , ik mijn best doen in het nieuwe jaar voor een leuke workshop !!

Je mag altijd een tientje storten op mijn naam [ Sylvia's Haarmode van der Gragt ] bij Movember , ik heb dan wel geen snor maar wil wel gesponsord worden in mijn strijd tegen kanker bij jullie.

Posted
Jurgen , ik mijn best doen in het nieuwe jaar voor een leuke workshop !!

Je mag altijd een tientje storten op mijn naam [ Sylvia's Haarmode van der Gragt ] bij Movember , ik heb dan wel geen snor maar wil wel gesponsord worden in mijn strijd tegen kanker bij jullie.

Wel een buikbaard.

Gr ton