timmert26 Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Ik begin een beetje te twijfelen of dit: Personna blue zijn? Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven. Toevallig heb ik mijn huisgenoot ook aan het DE gekregen en die heeft ook wat personna's mee besteld bij BDF en hier heb ik er ook een van gekregen, alleen zitten deze in een volledig wit papiertje zonder beschrijving, iemand enig idee welke dat zijn?
marco Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Dat is de nieuwe verpakking. Mesjes zijn hetzelfde.
timmert26 Posted October 6, 2014 Author Posted October 6, 2014 Dat is de nieuwe verpakking. Mesjes zijn hetzelfde. De link zijn de (nieuwe) blue? weet je toevallig ook wat de witte verpakking is, zijn de dit Red gemaakt in isreal?
Jan Zoethout Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Dit zijn Personna "Reds": En dit ook: Made in Israel ...
timmert26 Posted October 6, 2014 Author Posted October 6, 2014 (edited) Via BdF zijn ze binnen gekomen zonder doosjes, alle mesjes gewoon los. Ik zal straks als ik thuis ben even een foto ervan uploaden! Dit zijn ze op BdF, volgens de foto zouden het blue moeten zijn denk ik. Edited October 6, 2014 by Guest
Robert79 Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Ja, en ik heb ze ook alle twee waarvan de mesjes van de bovenste foto nog wel in een rood papiertje zitten maar het mesje is identiek aan het mesje van de onderste foto, maar deze zit inderdaad in een wit papiertje.
marco Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Dat is de nieuwe verpakking. Mesjes zijn hetzelfde. De link zijn de (nieuwe) blue? weet je toevallig ook wat de witte verpakking is, zijn de dit Red gemaakt in isreal? De witte doos, of een wit papiertje? Het schijnt dat de "meds", ook uit de VS, in een witte doos zitten geloof ik. De nieuwe "blue labs", deze dus, hebben nu een witte wikkel, maar nog steeds de blauwe doos.
timmert26 Posted October 6, 2014 Author Posted October 6, 2014 Het gaat idd om een witte wikkel! Dus dan zullen dit wel gewoon de blue labs zijn . Bedankt!
Robert79 Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Als er op de bovenkant van het mesje gedrukt staat zoiets als Personna "Super" en aan de onderkant Personna "made in U.S.A", dan heb je een 'Lab Blue'. Staat er op het mesje "for hospital use" , dan heb je een 'Med'.Deze kun je kopen bij o.a connaught
Stoppel Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hoe meer ik lees over de Personna Blue hoe minder ik weet hoe ik ze ooit zou moeten herkennen
Jan Zoethout Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hoe meer ik lees over de Personna Blue hoe minder ik weet hoe ik ze ooit zou moeten herkennen Grapje zeker, Stoppel ? Om de verwarring nog groter te maken: kijk eens naar dit draadje .....
timmert26 Posted October 6, 2014 Author Posted October 6, 2014 Als er op de bovenkant van het mesje gedrukt staat zoiets als Personna "Super" en aan de onderkant Personna "made in U.S.A", dan heb je een 'Lab Blue'. Staat er op het mesje "for hospital use" , dan heb je een 'Med'.Deze kun je kopen bij o.a connaught Duidelijk, dan heb ik de blue! exact wat jij zegt staat er op het mesje. Bedankt!
Stoppel Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hoe meer ik lees over de Personna Blue hoe minder ik weet hoe ik ze ooit zou moeten herkennen Grapje zeker, Stoppel ? Om de verwarring nog groter te maken: kijk eens naar dit draadje ..... Haha Jan, dat bedoel ik dus. Ik heb de moed opgegeven
Robert79 Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hoe meer ik lees over de Personna Blue hoe minder ik weet hoe ik ze ooit zou moeten herkennen Grapje zeker, Stoppel ? Om de verwarring nog groter te maken: kijk eens naar dit draadje ..... Haha Jan, dat bedoel ik dus. Ik heb de moed opgegeven Ik dacht dat ik het duidelijk uitgelegd had
Harkos Posted February 14, 2015 Posted February 14, 2015 De Personna Super, de Amerikaanse, is een meer dan goed mesje. Vorige keer dat ik er een gebruikte, destijds mijn eerste, gaf ik al de kwalificatie: zeer goed, blijvertje, zeker weer kopen. Dat standpunt geldt dus nog steeds wat mij betreft. Denk trouwens niet, dat ik nog ooit zulke mesjes weer koop, maar dat ligt aan de voorraad. Door het hoge gemiddelde aantal scheerbeurten bij veel mesjes, loopt langzaam mijn eindtijd van de mesjes op en zit ik nu op 5-10-2041. Dan zou ik 96 zijn en denk ik dat het natscheren dan waarschijnlijk een van de dingen is waarvan ik dan afscheid heb moeten nemen. Laten we daar maar niet verder op vooruit lopen en me weer tot dit mesje beperken. 1- Ik wist van de vorige keer natuurlijk, dat ik een goede snit kon verwachten, maar na 2 dagen Flying Eagle was het wel erg comfortabel. In de Fatboy op 5 was het, alsof ik er geen mesje in had, maar wist wel beter. Na 1 doorgang al beter als gisteren met 3. Toch maar het vaste riedeltje. MDB, DDB en TDB ( en nu maar raden wat ik bedoel) afgewerkt. 2- Mesje was weer van onbesproken gedrag. In de slant een vlotte en perfecte beurt. In 3 doorgangen weer super glad. 3- Doet het absoluut goed. Perfecte snit. In de Slim adjustable op 5 een uiterst comfortabele beurt. In 3 doorgangen perfect glad. 4- Zo te zien doet hij het nog wel een paar keer. In elk geval haalt hij mijn 5 norm. De vorige Personna deed het 8 x, dus eens zien hoever ik met deze kom. In de 38C, de allemansvriend, was het mesje onmerkbaar aanwezig. Geen geluid, niets trillen, gewoon strak de baard er af. 5- Mesje lijkt behoorlijk constant van snit. Gaat zeker nog 2x mee, waarmee hij dan boven gemiddeld presteert. In de adjustable op 6 een goede prestatie. Wel had ik een paar sneetjes in mijn hals, maar dat was mijn eigen schuld, door te nonchalant aanzetten. Beter opletten morgen. 6- Blijft goed scheren, In de L6 scheert het vlot weg. Moest wel even op de hoek letten om een glad resultaat te bereiken, maar dat ligt denk ik mede aan het lage gewicht van de L6. Heb graag dat de krabber zo zwaar is, dat het mesje hierdoor voldoende op de huid hangt. Hou de krabber ook nooit echt vast, maar laat deze tussen 2 of 3 vingers gewoon wat draaien en lopen. 7- Mesje gaat morgen in de herkansing, want vandaag gaf het nog een prima scheerbeurt. In de adjustable op 6 geen probleem met mijn baard. 3 doorgangen, glad. 8- Blijft goed presteren, maar toch vandaag afscheid genomen. Vond 8x wel genoeg voor het mesje. In de Pearl weer een goede scheerbeurt, maar merkte toch enige lichte irritatie. Dan maar in de spaarpot, ofschoon er misschien nog wel een beurtje in had gezeten. Naar index Harkos
Recommended Posts