Robert79 Posted October 5, 2014 Posted October 5, 2014 "Strong Young Urban" oftewel SYU in Amsterdam is er niet meer. Dit weet ik omdat ik laatst een pot Proraso wilde halen maar stond uiteindelijk voor een gesloten deur.Gek genoeg was toen de website nog wel actief.
Shaving Silly Posted October 5, 2014 Posted October 5, 2014 Ik ben een scherende kapster dat is anders
Carloz Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Veel van die shops in Het plaatsje No Location. Navigatie kent het niet
timmert26 Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hij is niet compleet. Er zit er ook een in Amstelveen. Wel grappig om te zien dat er nog zo een hoop zijn in Nederland. Waar? Voor mijn stage woon ik nu 5 maand in Amstelveen, allicht eventjes een bezoekje waard
Shaving Silly Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hhahhahahha NIEUWE KARSELAAN 48 !!!! Bij mij Hihihiihihi
Robkars Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 En het is best gezellig bij de buurvrouw in de andere straat.
LongShave Posted October 6, 2014 Author Posted October 6, 2014 En het is best gezellig bij de buurvrouw in de andere straat. Dat kan ik beamen, Rob!
timmert26 Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Hhahhahahha NIEUWE KARSELAAN 48 !!!! Bij mij Hihihiihihi Dus jullie scheren ook, staat niks over op jullie website ? Het is binnenkort sowieso kappertijd, dus allicht dat ik het aangename met het nuttige combineer
FairArie Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Ben benieuwd hoe die site opgezet is; kennelijk hebben ze wel namen maar nemen ze niet de moeite om de rest aan te vullen. Terwijl me dat een kleine moeite lijkt. Of moet er soms betaald worden voor een vermelding
Shaving Silly Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 En het is best gezellig bij de buurvrouw in de andere straat. Dat kan ik beamen, Rob! Eric , kom je eerdaags weer langs ??
Shaving Silly Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Uhh website ?? Ja ja staat er wel op !! bij nieuws : http://www.haarmodevandergragt.nl/kids/ en het Movember scheren van vorig jaar hahahha en al sla je me dood hoe ik dat ga veranderen ????
efsk Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Daar gaat het mis natuurlijk. Voor scheren kijk ik niet onder kids.
Shaving Silly Posted October 6, 2014 Posted October 6, 2014 Daar gaat het mis natuurlijk. Voor scheren kijk ik niet onder kids. Nee ik ook niet ??? Het stond bij nieuws ?? Maar ja wat ik al zei : al sla je me dood hoe ik dat moet veranderen? [ site is gemaakt door kennis van mijn ex man, ex heeft nu verkering met de moeder van die kennis dus het is een beetje gedoe om ff die website te veranderen hahhahhaha ] Ligt het aan mij of eigen ik ineens het hele topic weer naar mijzelf?? Hahhahahha sorry terug in -topic er zijn dus meer barbiers in NL hahahhahha
Brusj kappers Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Brusj kappers op de Concourslaan in Hoofddorp.( gemengde salon, maar aparte barber hoek) https://www.facebook.com/brusjkappers
Brusj kappers Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Brusj. Nooit van gehoord kom toch regelmatig in concourslaan welke gedeelte zit u. Kant van hoofdvaart of van turkse toko? Edit: naast uitzendburo als ik googlemaps moet geloven. Maar zou zeggen doe een voorstel topic openen. Kant van de Hoofdvaart. Geen foto op Maps geloof ik. Tegenover de italiaan. Mijn reactie was op het onderwerp, maar vergeten te citeren Moet nog even uitzoeken hoe e.e.a. werkt.
FairArie Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Brusj kappers op de Concourslaan in Hoofddorp.( gemengde salon, maar aparte barber hoek)https://www.facebook.com/brusjkappers Netjes voorstellen voordat je gaat spammen lijkt mij gepast.
Brusj kappers Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Brusj kappers op de Concourslaan in Hoofddorp.( gemengde salon, maar aparte barber hoek)https://www.facebook.com/brusjkappers Netjes voorstellen voordat je gaat spammen lijkt mij gepast. Zie mijn latere uitleg. Was geen spammen, maar topic ging over de barbershop lijst, zodoende.
Shaving Silly Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Nou kom op mannen beetje aardig tegen een collega
Recommended Posts