Jump to content

Recommended Posts

Posted

"Strong Young Urban" oftewel SYU in Amsterdam is er niet meer.

Dit weet ik omdat ik laatst een pot Proraso wilde halen maar stond uiteindelijk voor een gesloten deur.Gek genoeg was toen de website nog wel actief.

Posted
Hij is niet compleet. Er zit er ook een in Amstelveen. ;)

Wel grappig om te zien dat er nog zo een hoop zijn in Nederland.

Waar? Voor mijn stage woon ik nu 5 maand in Amstelveen, allicht eventjes een bezoekje waard :D

Posted
Hhahhahahha

NIEUWE KARSELAAN 48 !!!!

Bij mij Hihihiihihi

Dus jullie scheren ook, staat niks over op jullie website :roll: ? Het is binnenkort sowieso kappertijd, dus allicht dat ik het aangename met het nuttige combineer :D

Posted

Ben benieuwd hoe die site opgezet is; kennelijk hebben ze wel namen maar nemen ze niet de moeite om de rest aan te vullen. Terwijl me dat een kleine moeite lijkt. Of moet er soms betaald worden voor een vermelding :roll:

Posted
Daar gaat het mis natuurlijk. Voor scheren kijk ik niet onder kids.

Nee ik ook niet ??? Het stond bij nieuws ?? Maar ja wat ik al zei : al sla je me dood hoe ik dat moet veranderen?

[ site is gemaakt door kennis van mijn ex man, ex heeft nu verkering met de moeder van die kennis dus het is een beetje gedoe om ff die website te veranderen hahhahhaha ]

Ligt het aan mij of eigen ik ineens het hele topic weer naar mijzelf?? Hahhahahha sorry terug in -topic er zijn dus meer barbiers in NL hahahhahha

Posted
Brusj. Nooit van gehoord kom toch regelmatig in concourslaan ;) welke gedeelte zit u. Kant van hoofdvaart of van turkse toko? Edit: naast uitzendburo als ik googlemaps moet geloven.

Maar zou zeggen doe een voorstel topic openen. ;)

Kant van de Hoofdvaart. Geen foto op Maps geloof ik. Tegenover de italiaan.

Mijn reactie was op het onderwerp, maar vergeten te citeren :oops:

Moet nog even uitzoeken hoe e.e.a. werkt.