Jan Zoethout Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Hoewel ik m'n laatste PB op 30 september heb verstuurd krijg ik (4 oktober) de boodschap: "U kunt niet zo snel na uw laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens." als ik een PB probeer te verzenden. Doe ik iets fout, onbewust, of is 't systeem een beetje van de wap ?
FairArie Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Je bent niet over je PB quotum heen? Inbox en verzonden hebben eigen quota.
Jan Zoethout Posted October 4, 2014 Author Posted October 4, 2014 Je bent niet over je PB quotum heen? Inbox en verzonden hebben eigen quota. Nee ...
Marcel Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Blijf je die melding krijgen? Of kreeg je hem eenmalig? Ik ken de melding op zich wel, maar dan als "flood protection" tegen te snel achter elkaar geplaatste forumberichten.
Jan Zoethout Posted October 5, 2014 Author Posted October 5, 2014 Gisteren heb ik nadat ik voor de eerste keer de melding kreeg m'n bericht als concept opgeslagen. Daarna heb ik 't een aantal keren opnieuw geprobeerd het bericht te versturen - steeds met dezelfde foutmelding. Vanmorgen weer een poging: ging gewoon vlekkeloos ! Systeem tijdelijk van de wap geweest, zal ik maar zeggen ...
Recommended Posts