Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal.

Ik ben nog niet zo lang bezig met DE scheren ik zoek een goede aftershave voor in de herfst/winter.

Ik heb nu wel een ASB van TBS maar meestal daarna gebruik ik daarna nog een eau de toilette spray.

Maar wil graag nu het op mijn gezicht gelijk aanbrengen naar de shave.

Welke raden jullie mij aan.

Ik hou van een geur die lang blijft hangen.

Hou van frisse geuren

Of een lekkere zoete geur die niet overheerst.

Kruidige geur heb ik nog nooit geprobeerd maar zou ik wel eens willen proberen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Posted
Welkom!

Floïd Black zou denk ik wel een optie voor je zijn.

Bedankt voor je advies ga eens kijken .

Posted

Bay Rum, lekkere kruidige geur voor de herfst (stukje wild na het scheren, of voor de kerstsfeer). Nee serieus een Bay Rum geeft een heerlijke splash met een kruidig zoetige geur.

Posted

Oglalla Bay Rum of Sandlewood zijn heerlijk in de herfst/winter. Ook de Cavendish Aftershave van HTGAM zal het goed doen in de herfst.

Wel wat duurder en meer een parfum is Comme des Garcons - Wonderwood. Hout, houtnoten, sandelhout, cederhout en patchouli.

Posted
Oglalla Bay Rum of Sandlewood zijn heerlijk in de herfst/winter. Ook de Cavendish Aftershave van HTGAM zal het goed doen in de herfst.

Wel wat duurder en meer een parfum is Comme des Garcons - Wonderwood. Hout, houtnoten, sandelhout, cederhout en patchouli.

De Ogallala heb ik ook op m'n wishlist...

Ik kan 'm alleen in Engeland vinden (Maguire's barbershop), in drie geuren after shave:

Bay Rum Original (4 oz. only)

Bay Rum & Sandalwood

Bay Rum, Limes & Peppercorns

En 1 geur cologne.

Welke vinden jullie het beste/lekkerst ruiken?

Posted

Ik heb net mijn bestelling bij BDF opgehaald en gelijk gekozen voor de Floid black en die heb ik mee gekregen! en hij ruikt inderdaad heerlijk.

Bedankt allemaal voor het mee denken :).

Posted
Welkom!

Floïd Black zou denk ik wel een optie voor je zijn.

Ook het eerste waar ik aan dacht

Dat is hem geworden :).

Posted
Die Black vind ik ook super!! En verzorgt ook nog eens goed!

Ik vind hem tot nu toe geweldig! hij blijft lekker hangen.

• 3 weeks later...
Posted

Nu het (een beetje) kouder begint te worden haal ik ook regelmatig Alpa Farao weer te voorschijn. Ook Old Spice, Pashana en Pinaud Bay Rum staan weer volop in de belangstelling.

Posted

Bij de Kaufmark Kleve (Flutstrasse?) gesignaleerd;Pitralon Classic voor 3,95 gewoon in het schap.

Let op, dit is NIET de Kaufmark voor in Kleve, waar ook dat tuincentrum zit, maar deze zit achter in.