rezta Posted October 3, 2014 Posted October 3, 2014 Hallo allemaal. Ik ben nog niet zo lang bezig met DE scheren ik zoek een goede aftershave voor in de herfst/winter. Ik heb nu wel een ASB van TBS maar meestal daarna gebruik ik daarna nog een eau de toilette spray. Maar wil graag nu het op mijn gezicht gelijk aanbrengen naar de shave. Welke raden jullie mij aan. Ik hou van een geur die lang blijft hangen. Hou van frisse geuren Of een lekkere zoete geur die niet overheerst. Kruidige geur heb ik nog nooit geprobeerd maar zou ik wel eens willen proberen. Alvast bedankt voor jullie hulp.
marco Posted October 3, 2014 Posted October 3, 2014 Welkom! Floïd Black zou denk ik wel een optie voor je zijn.
rezta Posted October 3, 2014 Author Posted October 3, 2014 Welkom!Floïd Black zou denk ik wel een optie voor je zijn. Bedankt voor je advies ga eens kijken .
Harkos Posted October 3, 2014 Posted October 3, 2014 Bay Rum, lekkere kruidige geur voor de herfst (stukje wild na het scheren, of voor de kerstsfeer). Nee serieus een Bay Rum geeft een heerlijke splash met een kruidig zoetige geur.
LongShave Posted October 3, 2014 Posted October 3, 2014 Oglalla Bay Rum of Sandlewood zijn heerlijk in de herfst/winter. Ook de Cavendish Aftershave van HTGAM zal het goed doen in de herfst. Wel wat duurder en meer een parfum is Comme des Garcons - Wonderwood. Hout, houtnoten, sandelhout, cederhout en patchouli.
roland Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Oglalla Bay Rum of Sandlewood zijn heerlijk in de herfst/winter. Ook de Cavendish Aftershave van HTGAM zal het goed doen in de herfst. Wel wat duurder en meer een parfum is Comme des Garcons - Wonderwood. Hout, houtnoten, sandelhout, cederhout en patchouli. De Ogallala heb ik ook op m'n wishlist... Ik kan 'm alleen in Engeland vinden (Maguire's barbershop), in drie geuren after shave: Bay Rum Original (4 oz. only) Bay Rum & Sandalwood Bay Rum, Limes & Peppercorns En 1 geur cologne. Welke vinden jullie het beste/lekkerst ruiken?
LongShave Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Misschien heeft de Pomade shop Bay Rum in huis. Desnoods van een ander merk
LongShave Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Of kies voor Pinaud Clubman Special Reserve Aftershave. Te koop bij o.a. BDF
Mesmer Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Welkom!Floïd Black zou denk ik wel een optie voor je zijn. Ook het eerste waar ik aan dacht
rezta Posted October 4, 2014 Author Posted October 4, 2014 Ik heb net mijn bestelling bij BDF opgehaald en gelijk gekozen voor de Floid black en die heb ik mee gekregen! en hij ruikt inderdaad heerlijk. Bedankt allemaal voor het mee denken .
rezta Posted October 4, 2014 Author Posted October 4, 2014 Welkom!Floïd Black zou denk ik wel een optie voor je zijn. Ook het eerste waar ik aan dacht Dat is hem geworden .
michigalex Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Die Black vind ik ook super!! En verzorgt ook nog eens goed!
rezta Posted October 5, 2014 Author Posted October 5, 2014 Die Black vind ik ook super!! En verzorgt ook nog eens goed! Ik vind hem tot nu toe geweldig! hij blijft lekker hangen.
decraew Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Musgo Real Lime & Basil, met een 10-tal druppeltjes glycerine en licht verdund
talibeard Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Nu het (een beetje) kouder begint te worden haal ik ook regelmatig Alpa Farao weer te voorschijn. Ook Old Spice, Pashana en Pinaud Bay Rum staan weer volop in de belangstelling.
Johan Posted October 28, 2014 Posted October 28, 2014 Vitos "After Shaving", Zwitserse Pitralon en Old Spice.
VROEM Posted October 30, 2014 Posted October 30, 2014 Bij de Kaufmark Kleve (Flutstrasse?) gesignaleerd;Pitralon Classic voor 3,95 gewoon in het schap. Let op, dit is NIET de Kaufmark voor in Kleve, waar ook dat tuincentrum zit, maar deze zit achter in.
Recommended Posts