joostmoree Posted October 1, 2014 Posted October 1, 2014 Vrienden, Nu er toch geen ene moer aan schrijfresultaten op Straight Razors verschijnt en mijn Manhattan/ Mallee burl projectje de fuck in is gedraaid, roep ik jullie razernij met inzetting van het afgunstinstrument op met het oogmerk jullie uit de stoel te krijgen en te nopen tot publiceren, waaronder begrepen schrijven! De blanke scales. In een verdroomde omgeving. Van boven naar beneden: - 8/8ste Schulze -13/16de Les +++ Croix -8/8ste Ali 1/4hollow met Hamon -8/8ste 1/4ter hollow Robert Williams met Hippo scales -7/8ste Carl Schlieper 1/1hollow Ik was wat langzaam met het inzetten van mijn rotatie deze week. Maar ik herstel dit bij dezen. http://imgur.com/a/1ipBQ J
Snuff Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Ik bezit geen afgunstinstrument Joost Tuurlijk zijn het prachtige messen van beste kwaliteit, wie zou daar niet blij mee zijn maar ik leef bij het motto: “Happiness is wanting what you have and not wanting what you don't have” Zonde van de burl trouwens. Als ik de foto's zo bekijk dan zal het aan lekkere scheerbeurten niet ontbreken.
efsk Posted October 2, 2014 Posted October 2, 2014 Temidden van dat geweld ziet die Les +++ Croix er best petit uit. Evenals dat opvalt dat een van de twee bruutste exemplaren, namelijk Ali, de bescheidenste scales heeft. Wat heeft die trouwens voor een minipinnetje aan de teenzijde. Dat Schulze, Croix en Schlieper nog geheel gepind zijn overigens, houdt dat in dat je je daar nog niet aan vergrepen hebt, scale-technisch?
joostmoree Posted October 2, 2014 Author Posted October 2, 2014 Ron, jij hebt geen afgunstinstrument. Ik zette dat instrument plagenderwijs in! Met de bedoeling meer straight forumgenoten wakker te schudden. En ik ben zeer "happy" met wat ik heb. Ik heb nog nooit een mes weggedaan tenzij het slecht van kwaliteit was. Dan gooi ik het weg. Ja Richard, de breedte van de Ali scales is redelijk fors maar de lengte is beperkt, evenals het mes, waarmede het er als 8/8/ste uitspringt. Aan de door jou genoemde drie messen waag ik me niet te vergrijpen. Ze zijn alhoewel door mij gebruikt voor hun doel, allen NOS. De scales zijn van uitstekende kwaliteit alhoewel die van de Schulze een beetje Revisor plankerig zijn. J
Recommended Posts