moxie66 Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Ik ben nieuwsgierig hoe deze bevalt en of iemand weet waar deze in een winkel te koop is?
moxie66 Posted September 29, 2014 Author Posted September 29, 2014 dank maar helaas "Currently unavailable" evenals total-shave oid. zie net wel bij shaving.ie maar zou het graag in een winkel kopen.
DoubleB Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Oei, in een winkel ga je die denk ik niet vinden.
bert Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Ik heb deze destijds gekocht bij http://webshop.total-shave.nl/Merken/Alt-Innsbruck en ik moet zeggen hij bevalt mij heel erg goed. Door de lekkere geur en de verkoeling die deze aftershave geeft vind ik dit een van de betere aftershaves. Als die van mij leeg is dan koop ik gelijk weer een nieuwe.
moxie66 Posted September 29, 2014 Author Posted September 29, 2014 dank voor de antwoorden. total shave heeft het ook niet meer... shaving.ie dan.
LongShave Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 dank voor de antwoorden. total shave heeft het ook niet meer... shaving.ie dan. Of Nassrasieren.ch
Recommended Posts