Ngin Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Hoi allemaal, hierbij stel ik me even voor. Ik ben Niels, 46 uit Beverwijk en scheer me natuurlijk al jaren. Meestal s'morgens, even snel, je kent het wel, met scheergel en de Sensor. Afgelopen weken ben ik enthousiast gemaakt door @cintoonnik en @mavgink door hun gezwets over lekkere zeepjes en scherpe messen. Daarom ben im een paar weken geleden begonnen met het maken van mijn eigen lather met Vergulde Hand en heb ik van de week een DE mes en Proraso besteld. Vanavond voor het eerst er mee geschoren en ik heb me niet eens gesneden. Mijn andere hobby's zijn motorrijden (Aprilia Shiver), hardlopen en whisky drinken.
talibeard Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Welkom Niels en veel scheer en leesplezier toegewenst alhier!
cintoonnik Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Leuk!!!! Welkom! Dat we nog veel van ons gezwets aan je kwijt kunnen. En euh.....Drink jij whisky joh?????
efsk Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Hoi! Al je hobby's kun je hier delen geloof ik. Welke DE-krabber/mesjes heb je?
Mesmer Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Welkom hier. Het vult zich hier aardig met motorrijders
Ngin Posted September 28, 2014 Author Posted September 28, 2014 Hoi!Al je hobby's kun je hier delen geloof ik. Welke DE-krabber/mesjes heb je? Ik heb de Edwin Jagger Barley gekocht DE89BA11BL
LongShave Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Welkom Niels! Veel scheerplezier met je nieuwe DE!
Noxa Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Whisky en scheren. 2 leuke hobby's die ik met je deel. Overigens strikt gescheiden houden. Welkom hier en succes met je toekomstige koop verslaving.
SakasakaHeyhey Posted September 29, 2014 Posted September 29, 2014 Welkom Niels. Wanneer je een goed scheerresultaat hebt behaald, verdien je een goed glas whisky
Ngin Posted October 1, 2014 Author Posted October 1, 2014 Thanx mannen. Ik zal proberen wat foto's te posten
Recommended Posts