Robert79 Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Ik zit al een tijdje te kijken naar een andere creme, en mn oog viel op de Arlington van DR Harris. Maar, weten jullie of het de moeite waard is om voor deze creme te gaan.En dan doel ik vooral op de kwaliteit(slick,beschermend),en of die beter is dan Trumpers of TOOBS ?
DoubleB Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Ik heb enkel ervaring met de Windsor creme. Vond hem zelf gelijkwaardig aan de andere merken die je noemt. De zepen van Harris vind ik persoonlijk wel vele malen beter dan de andere merken.
Noxa Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 De zeep en aftershave van Arlington is 1 van mijn favorieten. Top kwaliteit met een frisse aangename geur.
Robert79 Posted September 28, 2014 Author Posted September 28, 2014 Okee, dus ik begrijp dat de cremes van Trumper,TOOBS en DR Harris gelijk zijn,maar de zepen van Harris het beste zijn betreft prestaties ? ok , bedankt.
LongShave Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Okee, dus ik begrijp dat de cremes van Trumper,TOOBS en DR Harris gelijk zijn,maar de zepen van Harris het beste zijn betreft prestaties ? ok , bedankt. Van alle drie genoemde merken presteert Harris (harde zepen) het beste (mijn ervaring), De cremes van TOBS en Trumpers worden gemaakt door Creightons. De cremes van Trumpers geuren het beste,
Robert79 Posted September 28, 2014 Author Posted September 28, 2014 Eric, jij poste toch laast een link waar je samples kon kopen ! Hoe heette die ook weer ?
LongShave Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Eric, jij poste toch laast een link waar je samples kon kopen !Hoe heette die ook weer ? Maggard Meeste keus Of Connaught
Robert79 Posted September 28, 2014 Author Posted September 28, 2014 Heb net zojuist wat besteld ! Eric bedankt
LongShave Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Heb net zojuist wat besteld ! Eric bedankt Welke samples, Robert?
marco Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Wanneer ik door (zeker) de helft van mn zeepvoorraad heen ben ga ik Windsor en Arlington bestellen. Hier ben ik echt heel benieuwd naar en ze staan dan ook bovenaan mijn lijst. Wel de harde zepen dan.
Noxa Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Heb laatst de Windsor geroken, die vond ik erg lekker ruiken dus die komt er ook nog wel een keer.
Robert79 Posted September 28, 2014 Author Posted September 28, 2014 (edited) Heb net zojuist wat besteld ! Eric bedankt Welke samples, Robert? TOOBS Coconut TOOBS Almond TOOBS Grapefruit Cella Musgo Real Classic Trumper Rose Trumper Sandelwood DR Harris Arlington Ik dacht, ik bestel ook maar wat van Trumper, Cella en Musgo Real.Dan weet ik ook waar ik bij deze aan toe ben. Edited September 28, 2014 by Guest
LongShave Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Heb net zojuist wat besteld ! Eric bedankt Welke samples, Robert? TOOBS Coconut TOOBS Almond TOOBS Grapefruit Cella Musgo Real Classic Trumper Rose Trumper Sandelwood DR Harris Arlington Bij Maggard dus. Uitstekende webshop trouwens. Persoonlijk en een uitgebreid assortiment. Ik bestel hier heel vaak.
Robert79 Posted September 28, 2014 Author Posted September 28, 2014 Ja, maar het is natuurlijk wel balen betreft de verzendkosten.
LongShave Posted September 28, 2014 Posted September 28, 2014 Ja, maar het is natuurlijk wel balen betreft de verzendkosten. Dat is zo, maar ze zijn de enige met zo veel verschillende soorten samples. De verzendkosten vallen eigenlijk nog wel mee als je het afzet tegen NL verzendkosten.
Robert79 Posted September 29, 2014 Author Posted September 29, 2014 Bij een Nederlandse webshop betaal je eenmalig voor de vezendkosten, maar bij Amerikaanse webshops stijgen de kosten als een raket zodra je een klijn dingetje bij je bestelling toevoegd. Maar okee, door mn nieuwsgierigheid wil ik een keer een uitzondering maken.
Robert79 Posted October 4, 2014 Author Posted October 4, 2014 Vandaag voor het eerst begonnen met de 'Arlington' creme sample.Wel had ik een beetje een dubbel gevoel.De geur vind ik echt geweldig maar heb mn twijfels over de werking van deze creme. Betreft opschuimen gaat ie als een dolle hond, want de schuim explodeerde mn scuttle uit maar eenmaal na het opbrengen op het gezicht en tijdens het scheren, droogde de creme op mn kin en op mn bovenlip uit en mn t-shirt zat bij het schouder gedeelte vol met schilfers. Weet iemand wat ik verkeerd doe ? het gekke is dat ik toch voldoende water hebt gebruikt lijkt mij ,want anders zou het schuim ook niet uit de scuttle exploderen.
talibeard Posted October 4, 2014 Posted October 4, 2014 Meestal is schuim dat uitdroogt en heftig opschuimt niet te droog maar juist veel te nat, of met te natte kwast begonnen en te snel opgeschuimd; dan krijgt de emulsie niet de tijd om een mooie stabiele eenheid te worden. Maar de regel "schuim dat uitdroogt=te veel water" is bijna altijd raak in mijn ervaring. De te kleine hoeveelheid product kan het water allemaal niet vasthouden en verdampt door je eigen lichaamswarmte.
Robert79 Posted October 4, 2014 Author Posted October 4, 2014 Okee, misschien dat mn kwast te nat was en dat er al een klein beetje water in mn scuttle zat voor ik begon te kloppen. En misschien was ik ook wel te snel. Ik ga iid morgen nog maar is een keer proberen met een wat drogere kwast.
Recommended Posts