Shave and More Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 De Obtineo is een scheermes houder en scheerkom in één. Het is nog niet op de markt en de bedenkers hebben een er Kickstarter (= crowdfunding) project van gemaakt. Link naar Obtineo Kickstarter project Op zich vind ik het niet eens zo onaardig, maar volgens mij is het scheerkommetje iets te klein om er een fatsoenlijke lather in te maken. Wat vind jij van de Obtineo?
SlaadjeBla Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 (edited) Mooi design, maar ziet er niet praktisch uit. Te klein inderdaad, hier kun je volgens mij alleen je spullen in opbergen. Ligt het aan mij of hebben ze een kwast zonder haren erin gelegd om de illusie te wekken dat het een ruim kommetje is? en hij ziet er trouwens uit als een pistuit Edited July 9, 2013 by Guest
Pastapipo Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 Het heeft wel wat, maar de scheerkom is inderdaad te klein en geen mogelijkheid om de kwast op de kop te hangen. Zou hem sowieso niet halen omdat ik het design niet mooi vind, maar dat is natuurlijk subjectief
marzman Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 Ik vind hem wel mooi. Ziet er grappig uit, maar lijkt me ook wat klein. Eigenlijk doe ik alleen nog maar facelatheren. Als het steen is dan denk ik dat het ook zo kapot is als zo'n hoog ding op de rand van de wasbak moet gaan staan. en hij ziet er trouwens uit als een pistuit Ja, nu je het zegt Het ziet er uit als een klein urinoir
talibeard Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 Oogt goed. Het 'bakje' lijkt niet praktisch om in op te schuimen maar is wel bruikbaar om je 'geladen' kwast neer te leggen tijdens het scheren. Al met al lijkt design wel boven functionaliteit te gaan maar het ziet er beslist niet gek uit.
hmmmz Posted July 9, 2013 Posted July 9, 2013 Mooi ding en leuk bedacht! Alleen lijkt me het kommetje te klein.
Barbiere di Figaro Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Ziet er origineel uit, maar als je al het bakje wilt gebruiken, wat inderdaad te klein en ondiep lijkt, dan moet je ook al vast het mes eruit halen dus.
ShockWave_Omega Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Ziet er uit als een computer rendering. Dit ziet er meer uit als het kant en klare product. Wellicht dat er ook een uit gaat komen met een groter bakje? Het lijkt me wel ideaal voor als je weinig ruimte hebt.
Nix13 Posted July 10, 2013 Posted July 10, 2013 Leuk design maar lijkt mij vrij nutteloos. Te klein om de kwast op te hangen en schuim te maken, dus het opbergen is niet een goed argument. Je moet immers je mes ergens anders plaatsen. Als storage ook niet echt ideaal want je kwast ligt ipv hangt. Dat komt het drogen ook niet ten goede.
Recommended Posts