Snuff Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ik hoorde net van Wim (decraew op het forum) dat er festiviteiten zijn in de messenwinkel in antwerpen. programma 18 oktober onder andere: In de kelder van De Messenwinkel maken we een echt ‘Scheercafe’. Tussen pot en pint ontmoet u ex-scheercursisten, scheerfanaten en geïnteresseerden. Wissel ervaringen uit en verneem de laatste ontwikkelingen... Heeft u nog oude scheermessen? Breng ze mee voor herstelling en/of evaluatie... Voorstelling van de nieuwe producten van Baume.be Meer op Baume.be Verkoop van oude Thiers-Issard messen uit de verzameling van Dhr Gilles Reynewaeter (Thiers-Issard). Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Leuk zeg. Ze houwen het vol! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frog Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Had er ook al van gehoord! Weer een goede reden om daar eens binnen te lopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ik heb dit weekend een lustrum te vieren in Antwerpen. Als ik een gaatje vind ga ik even langs bij deze winkel om te bezien of de ambiance de moeite loont om op 18 oktober van het Westland naar Antwerpen te brommen. Voor een (bescheiden) pot en pint trek ik het lederen pakje wel aan. Maar het moet niet zeiken van de regen. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts