Barbiere di Figaro Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Denk dat de Telegraaf hier wat al te algemeen kopt. Maar als je op de gillette fusion of mach 3 aangewezen bent, dan is een baard natuurlijk wel een fikse besparing. (geen verbetering...) Baardenrage
antonius Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Telegraaf???!!!!!!ik wil m'n gat er niet eens mee af vegen,ben veels te bang dat het afgeeft. Gr ton
marco Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Whahahaha! Deze eerste zin: Sinds kredietcrisis kopen mannen al minder scheerspullen Dan kennen ze dit forum nog niet....
SakasakaHeyhey Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Volgens mij krijg je persoonlijk een kredietcrisis wanneer je met het natscheervirus bent besmet:roll:
Mesmer Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Die komen allemaal hier als de baard er weer af gaat en ze niet meer weten hoe ze moeten scheren
Barbiere di Figaro Posted September 24, 2014 Author Posted September 24, 2014 Zeker! Ik zou niet graag een 2-maanden baard met scheerschuim en een Gillette fusion te lijf gaan. Man, man, wat een slagveld en hoe vaak moet je dan zo'n cartridge-systeem uitspoelen........
Marcel Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Brrr, een baard van een week vond ik al een crime met die dingen!
marzman Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Zo veel extra baarden zie ik ook weer niet sinds de crisis
Henkiepenkie Posted September 25, 2014 Posted September 25, 2014 Misschien bedoelen ze extra haatbaarden Dat is wel hot tegenwoordig.
Thorical Posted September 25, 2014 Posted September 25, 2014 In mijn omgeving zijn er ook meer hipsters met een baard maar daar tegenover zijn er ook weer een aantal meer met een kaalgeschoren hoofd. Ik neem aan dat dat elkaar een beetje in evenwicht houdt en de baarddragers verzorgen hun baard en gaan naar de kapper-barbier.
Recommended Posts