SakasakaHeyhey Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Hallo scheerliefhebbers, Ik ben bezig met een doe-het-zelf project voor een paddle. Leer weet ik waar ik dit kan kopen, maar de canvas/keperband voor de crox is toch wat lastiger. Keperband heb ik alleen nog maar gezien in stroken van 2 tot 4 cm en canvas ben ik nog niet tegengekomen. De paddle is 12 cm breed dus dat gaat het voor de keperband niet worden. Nu vraag ik mij af of de canvas dat gebruikt wordt op een doek geschikt is voor de crox. Er zit bij mij een Action waar ik blanco doeken kan kopen. Ik dacht slopen die lijst, het doek op maat knippen en overzetten op de paddle. Is dit een goed idee of raden de kenners dit af? Ik sta open voor alle tips en feedback zodat ik dit project tot een goed einde kan brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Ik denk dat dat doek reeds gegrondeerd is, en dat gebeurt met een flink kalkhoudende verfsoort. Dan heb je wellicht meer aan een theedoek of een stuk spijkerbroek oid. Of een plankje balsahout, zoals bij de poor mans strop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Ik zou eens binnenlopen bij een meubel restaurator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Idd meubelmakers gebruiken het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 Bedankt voor de tips heren. Ik ben weer een stapje verder:mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Ha Sakasaka, Ik wil je niet in een valkuil lokken maar waar wil je met dat canvas/keperband eigenlijk naartoe? Over welke eigenschappen beschikt dit product dat je het meent nodig te hebben? Ik wacht graag af. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 Hoi Joost, Mijn bedoeling is om aan de ene kant van het plankje hout tuigleer te bevestigen en aan de andere kant de canvas/keperband. De canvas/keperband wil ik gebruiken voor de crox. Ik had begrepen dat je zo op een goedkope manier zelf iets kan fabriceren. Ik zeg het eerlijk: verstand heb ik er niet van. Mocht ik de plank finaal mis slaan dan hoor ik het graag. Ben ik op de goede weg Joost of pak ik het nu helemaal verkeerd aan? Groeten Remco Link to comment Share on other sites More sharing options...
SakasakaHeyhey Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 Bedankt Rolf:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts