Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heren,

Even de kaders,

Budget ongeveer 50 euro

Vooral crèmes

Vooral direct op het gezicht

Dassenhaar denk ik, vooral vanwege de uitstraling het tov. varkens...of toch synthetisch....

Mijn trekpleister omega, dit bevalt me en erg goed,

Het formaat

De eenvoudige wijze van schuim verkrijgen

Verkracht, niet slap

Dit bevalt me minder goed,

Het schuim wilt nog wel eens in de ronden gaan bij het opschuimen ( toch te veel veerkracht?)

Persoonlijk, erg goedkoop ogend. Luxe in uitstraling/beleving ontbreekt totaal.

In welke kwast denken jullie dat ik mij het beste kan gaan vinden?

Posted

Oef, je laat nog heel veel open....

Dat gaat een flinke verzameling tips opleveren denk ik. Als je van niet-slap houdt (en daarbij de omega 10019 prima vindt) moet je bij das toch niet te grote exemplaren zoeken. Wat ik zelf een erg sterke aanbieding vind is de Simpson Special in Best; klein maar wel behoorlijk stevig en in ieder opzicht een volwaardige kwast, bovendien bijzonder prettig bij het opschuimen direct op je gezicht.

Tja, als tweede kwast moet je sowieso in het diepe want je kent je eigen voorkeuren nog niet echt. Met de Special kun je in mijn ogen niet makkelijk mis zitten.

Posted
Of je kijkt eens naar de goed geprijsde Silvertips van LIOJUNY

Kogel had heeft een paar van die kwasten, ik vond die echt van goede kwaliteit en voor een fantastische prijs. Ik weet niet hoe ze het op de lang termijn doen maar zo op het eerste gezicht zag het er goed uit.

Posted

Bedankt voor de reacties zover, mijn pijlen zijn gericht op Simpsons. Nu nog de keus, barkeley of special in best... Lastig, of niet?

Posted

Laat maar horen hoe hij bevalt! Ik blijf het een erg lekker kwastje vinden en één van de laatsten die ik weg zou doen mocht ik daartoe gedwongen worden.