Robert79 Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Hoewel er vrij weinig geschreven wordt over dit mesje vind ik het tijd om er is een keer over te schrijven. De Crown is een product uit de 'Lord' stal waar onder andere ook de bekende Shark,Asco,Racer,Captain,Bigg Ben,Captain,Rainbow vandaan komen. Bij toeval heb ik dit mesje erbij gekregen met een ruil met Harrie, maar omdat er werdt geschreven op een ander forum dat, dit een soort basis mesje zou zijn, ging mijn nieuwsgierigheid een rol spelen.Ik ben dus gaan scheren met dit mesje. Hoewel er op het gebied van DE scheren niks persoonlijker is als een mesje en ik maar een paar keer heb geschoren, wil ik wel zeggen dat ik het een "goed" mesje vind waar ik toch de beide keren een BBS heb behaald. Het mesje is niet zo scherp, dus ik zou het een vergevingsgezind mesje willen noemen en ik vind hem niet ruw, wat ik bij de Lord Super Chrome wel vond. Ik vind m bij atg wat van weerstand hebben en meer naar de juiste hoek moet zoeken en voorzichtig moet scheren om tot de BBS te komen. Mijn conclusie is, dat ik het een goed mesje vind, waar je best tot een goed BBS kunt komen, maar kost wel meer tijd maar ik vind m wel beter dan de Shark en de Lord super Chrome
SakasakaHeyhey Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Bedankt voor de review Robert. Ik zet 'm op mijn verlanglijstje erbij:)
Recommended Posts