Snuff Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 (edited) ik kreeg van David Loft (de man achter de Limited editions van Thiers Issard) zijn nieuwe ontwerp doorgestuurd, een opslagbox om paddle en panelen in op te bergen evenals pasta's en dergelijke meer. Hij brengt nu ook naast de groene chromium pasta rode juwelierspasta op de markt. De box word eind volgende maand in productie gebracht en zal vernist of gelakt zijn. En dan heeft hij nog iets anders waar hij mee bezig is maar daarover later meer. Edited September 22, 2014 by Guest
Noxa Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Handig en mooi, alleen zou ik hem dan in de zelfde kleur als die paddle strop willen.
Snuff Posted September 20, 2014 Author Posted September 20, 2014 Dat is ook de bedoeling, dit is een pre productie model. De paddlestrops zijn trouwens een gigantisch succes, alles is uitverkocht bij de maker en een nieuwe bestelling dient zich aan. Ook de Rock n'Load reis strop schijnt goed te verkopen (meer dan 500 stuks in drie maand tijd).
efsk Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Gaat het hier om de paddlestrop van rasurpur? Die waren toch juist gestopt met TI? Deze kist lijdt overigens aan hetzelfde euvel als de kistjes voor messen van thiers-issard: in ieder geval op de foto zijn ze net wat lomp.
Gryphes Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Ziet er interessant uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Snuff Posted September 20, 2014 Author Posted September 20, 2014 Gaat het hier om de paddlestrop van rasurpur? Die waren toch juist gestopt met TI? Deze kist lijdt overigens aan hetzelfde euvel als de kistjes voor messen van thiers-issard: in ieder geval op de foto zijn ze net wat lomp. Inderdaad, de paddlestrop wordt onder andere verdeelt door Rasurpur maar de maker is David Loft en die was vroeger ingenieur en ontwerper en als ik me niet vergis verkoopsdirecteur bij TI. Het is ook heel wat dat in het kistje moet, erg elegant ga je dat niet krijgen vrees ik, het is een gebruiksvoorwerp geen kunstwerk om op de schoorsteen te plaatsen hé
Kogel Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Alleen vind ik het knullig staan om op de plaats van een paddle een potje te zetten.
Recommended Posts