Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zeg Jock, zie ik nu goed dat jij bij man bijt hond bent?

Ik ben op dit moment in Engeland (cotswolds) en de kranten staan hier nogal bol van het referendum.

• 1 month later...
Posted
Zeg Jock, zie ik nu goed dat jij bij man bijt hond bent?

Ik ben op dit moment in Engeland (cotswolds) en de kranten staan hier nogal bol van het referendum.

Sorry voor de late respons. Ik ben een klien baasje en spreekwoordelijk zo druk als een klein baasje. Ik zie dit nu pas. Ja ik was op man bijt hond in de uitzending van 18 september. Ook op verschillende radio stations te horen in die week over de referendum. Helaas voor mij en velen met mij is het niet tot een onafhankelijkheid gekomen. Maar de droom is nog niet dood. En als de Britse parliament hun beloftes niet nakomen ( en daar hebben ze een geschiedenis van) dan hebben we weer een referendum over 5 jaar. Dan kan Engeland onafhankelijk van Schotland worden

Posted

Net terug van een klus in Edinburgh ... de borden en stickers hangen nog steeds op verschillende plekken :)

Posted
Net terug van een klus in Edinburgh ... de borden en stickers hangen nog steeds op verschillende plekken :)

Klopt, hoewel ik beduidend meer YES dan NO gezien heb; we hebben elkaar gemist want wij zijn ook net terug. Of misschien hebben we elkaar wel gezien maar wisten het gewoon niet! ;)

Posted

Wij zijn afgelopen vrijdag heen- en gisteravond weer teruggevlogen (Easyjet 17u50 Edinburgh- ca 20u00 A'dam). Genoeg nederlands gehoord op straat dus wie weet....... :)