Jump to content

Afbeelding op facebook bij link naar forum

Recommended Posts

Posted

Ik zag net op Facebook een link naar het scheerkwastentopic.

Daarbij verschijnt de afbeelding van Youtube zoals die hierboven op de pagina staat.

Tip: stel hier een ander afbeelding, het logo bijvoorbeeld, voor in zodat bij elke link maar het forum die afbeelding verschijnt op fb. Dat ziet er een stuk beter, en logischer, uit. Ik zat nu te kijken of er een scheerkwastenfilmpje was.

edit:

ik voeg meestal dit toe aan de pagina

Posted

En ik krijg zojuist weer een grote youtube afbeelding op facebook bij een bericht van dit forum. Serieus mensen, dat ziet er niet uit.

Posted
En ik krijg zojuist weer een grote youtube afbeelding op facebook bij een bericht van dit forum. Serieus mensen, dat ziet er niet uit.

Klopt, tijd moet er ook zijn he.

Posted

Bij andere sites pakt het meestal wel goed uit als Facebook daar een plaatje van pakt. Alleen Youtube is inderdaad een beetje lelijk. Het plaatje is denk ik ook wel te verwijderen of uit te zetten per link (zit nu op mijn werk waar facebook geblocked is dus weet het niet zeker)