Mesmer Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Ik zag net op Facebook een link naar het scheerkwastentopic. Daarbij verschijnt de afbeelding van Youtube zoals die hierboven op de pagina staat. Tip: stel hier een ander afbeelding, het logo bijvoorbeeld, voor in zodat bij elke link maar het forum die afbeelding verschijnt op fb. Dat ziet er een stuk beter, en logischer, uit. Ik zat nu te kijken of er een scheerkwastenfilmpje was. edit: ik voeg meestal dit toe aan de pagina
Mesmer Posted September 26, 2014 Author Posted September 26, 2014 En ik krijg zojuist weer een grote youtube afbeelding op facebook bij een bericht van dit forum. Serieus mensen, dat ziet er niet uit.
Marcel Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Ik zie wat je bedoelt Mesmer, dat kan beter. Lijkt me voer voor DrParanoid/Lampuhkap om dit aan te passen.
Dr.Paranoid! Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 En ik krijg zojuist weer een grote youtube afbeelding op facebook bij een bericht van dit forum. Serieus mensen, dat ziet er niet uit. Klopt, tijd moet er ook zijn he.
Marcel Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Je hoeft toch helemaal geen afbeelding te gebruiken bij het delen van een link?
marzman Posted September 26, 2014 Posted September 26, 2014 Bij andere sites pakt het meestal wel goed uit als Facebook daar een plaatje van pakt. Alleen Youtube is inderdaad een beetje lelijk. Het plaatje is denk ik ook wel te verwijderen of uit te zetten per link (zit nu op mijn werk waar facebook geblocked is dus weet het niet zeker)
Recommended Posts