Dr.Paranoid! Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Heren (en misschien de enkele dame ), Het is zo ver, de koop thread. Regels: - Als je hier zegt ik wil, verwacht ik (en de rest van de kopers) commitment en dat je het geld hebt. Terugkrabbelen zal heel erg NIET gewaardeerd worden, het zal niet eindigen in een ban maar je komt wel op onze "Watchlist" te staan. - De bedragen zijn een schatting op de huidige koers van euro naar ponden, dit kan nog iets veranderen en het bedrag wat ik zal mailen voor bank overschrijving zal wel finaal zijn. Wat het daarna nog kan schelen komt uit mijn eigen zak. - Ik stel twee keuzes beschikbaar, omdat ik gemerkt heb dat ze allebei in de trek zijn, de winnende keuze (mammoth ivory) zal wel als eerste genummerd worden en dus lagere nummering hebben in de L.E. versie (1/10 etc. als er 10 kwasten zijn) dan de briar burl. - Dit is inclusief maken, je knot, graveren, zending binnen NL etc. - Verwacht de kwast niet volgende week binnen te krijgen, proces is: Maken, opsturen van UK naar NL, graveren, opsturen naar iedereen. Dit kan dus zomaar november - december worden. - Betaling verzoeken + finale bedragen gaan er 26 september uit, ik verwacht het geld UITERLIJK 3 oktober (een week later) binnen te hebben, een dag later = geen kwast en geld terug. Bedrag (kan uiteindelijk met wisselkoers verschil 1-7 euro schelen max.): Per knot: a. Super Silvertip (soft action) - 90 euro inc. alles b. Manchurian 2 Band (slightly stiffer) - 90 euro inc. alles c. Extra Dense Silvertip. - 102 euro inc. alles Nu mijn persoonlijke extra en verassing naar jullie toe (met blijde en erg gewaardeerde samenwerking van Rod Neep - wat een top kerel), de keuzes resin, waarbij mammoth ivory als eerste genummerd wordt, en briar burl als tweede en dus hogere nummering krijgt: MAMMOTH IVORY! BRIAR BURL! Beide plaatjes boven wordt ook de uiteindelijk vorm, waar een gravering in komt staan met shaving society, het jaar, limited edition, en uniek genummerd op de volgende manier (hij komt erin, precies zo niet we ontwerpen namelijk zelf de gravering nog, maar nu heb je een idee): Wat ik nodig heb van je als je de kwast wilt, mocht dit allemaal niet aanwezig zijn sta je NIET op de lijst: Een mail naar eblijsie@gmail.com, met als subject "Shaving Society limited edition kwast 2014", en met de volgende template ingevuld als mail inhoud: Naam: Adres: Bank rekening nummer: Welke resin: Welke knot: EN! een post op deze thread met: Welke resin: Welke knot: EN! zodat iedereen de stats kan zien, een stem op de poll met je keuze, meerdere keuzes mogelijk (max 2) omdat je van mij max 2 kwasten kan bestellen. Dit om de mensen die mammoth ivory & briar burl of misschien 2 verschillende knots willen hebben te faciliteren. Hierna (nogmaal) gebeurt: Betaling verzoeken + finale bedragen gaan er 26 september uit, ik verwacht het geld UITERLIJK 3 oktober (een week later) binnen te hebben, een dag later = geen kwast en geld terug. Melden "oh ik ben 2 dagen extra weg dus wacht 2 dagen extra" kan, maar houd hier rekening mee dat je de hele bestelling voor iedereen vertraagt!! Ik sta er ook vrij in je verzoek af te wijzen, ik zal je dit uiteraard wel netjes melden. Bedankt allemaal en ik ben blij met de uiteindelijke keuzes. Onze eerste L.E. (tenminste, bij minimaal 10 aanmeldingen) scheer kwast is een feit! Prijsverschil kan ook goedkoper uitvallen, uiteindelijk is nu het kantel punt waar hoe meer bestellingen hoe goedkoper het wordt! - Emiel
Barbiere di Figaro Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Briar Burl met knot C. Mooi geregeld, fijn dat het kan! Dank voor alle bemiddeling! Eric
roland Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Heren, kunnen jullie me nog even snel het verschil tussen de Manchurian 2 Band (slightly stiffer) en de Extra Dense Silvertip vertellen? En, welke kun je het beste gebruiken in 'n scuttle?
Dr.Paranoid! Posted September 19, 2014 Author Posted September 19, 2014 Heren, kunnen jullie me nog even snel het verschil tussen de Manchurian 2 Band (slightly stiffer) en de Extra Dense Silvertip vertellen? En, welke kun je het beste gebruiken in 'n scuttle? Waar heb je ervaring mee? Badger / varken / synthetish (en welke)? Scuttle is in mijn ervaring harder lekkerder, dus zou de 2-band in mijn ogen beter zijn, maar UEKAZ de extra dense badger is een manusje van alles en ook voor face lathering heerlijk, de normale badger zou ik eigenlijk alleen voor face lathering doen maar werkt ook prima op scuttle. Oftewel; ligt aan wat je al hebt en wat je ervaringen daarmee zijn /edit: een ander raad weer badger voor bowl aan dus wat ik zeg, UEKAZ telt hier heel zwaar.
Hoogheemraad Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Welke resin: Brian Burl Welke knot: Knot C
roland Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Waar heb je ervaring mee? Badger / varken / synthetish (en welke)? Scuttle is in mijn ervaring harder lekkerder, dus zou de 2-band in mijn ogen beter zijn, maar UEKAZ de extra dense badger is een manusje van alles en ook voor face lathering heerlijk, de normale badger zou ik eigenlijk alleen voor face lathering doen maar werkt ook prima op scuttle. Oftewel; ligt aan wat je al hebt en wat je ervaringen daarmee zijn /edit: een ander raad weer badger voor bowl aan dus wat ik zeg, UEKAZ telt hier heel zwaar. Ervaring: 'n maandje met 'n varken (Semogue 620)... Wil 'n das erbij, en voor die paar euro meer dan maar gelijk 'n exclusieve, vergeleken met de 'standaard' kwasten...
Marcel Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Zullen we het hier puur over de te bestellen kwasten hebben? Dit lijkt mij niet de plek voor dit soort vragen/adviezen.
Dr.Paranoid! Posted September 19, 2014 Author Posted September 19, 2014 Waar heb je ervaring mee? Badger / varken / synthetish (en welke)? Scuttle is in mijn ervaring harder lekkerder, dus zou de 2-band in mijn ogen beter zijn, maar UEKAZ de extra dense badger is een manusje van alles en ook voor face lathering heerlijk, de normale badger zou ik eigenlijk alleen voor face lathering doen maar werkt ook prima op scuttle. Oftewel; ligt aan wat je al hebt en wat je ervaringen daarmee zijn /edit: een ander raad weer badger voor bowl aan dus wat ik zeg, UEKAZ telt hier heel zwaar. Ervaring: 'n maandje met 'n varken (Semogue 620)... Wil 'n das erbij, en voor die paar euro meer dan maar gelijk 'n exclusieve, vergeleken met de 'standaard' kwasten... Ga dan voor knot c idd, voor verdere discussie over advies graag in kwasten subforum posten
roland Posted September 19, 2014 Posted September 19, 2014 Excusez moi... Welke resin: Mammoth Ivory Welke knot: Knot C
Judgement Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Ik heb net de mail de deur uitgedaan richting Emiel. Het is geworden: Resin: Mammoth Ivory Knot: Extra Dense Silvertip Dit wordt een erg smooth scheerkwastje ga ik van uit
moxie66 Posted September 20, 2014 Posted September 20, 2014 Welke resin: Briar Burl Welke knot: Manchurian 2 Band
ricky484 Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 BRIAR BURL met knot b. lang over nagedacht deze kans laat ik nie zomaar voorbijgaan
Dr.Paranoid! Posted September 21, 2014 Author Posted September 21, 2014 tx allemaal nog 2 en we zitten op ons target, alles erover is extra
Barbiere di Figaro Posted September 21, 2014 Posted September 21, 2014 Waar is die enthousiasteling die in de vorige peiling nog voor twee kwasten ging???
ceekee Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Ik ga maar voor 1 kwast nl.: Resin: Mammoth Ivory Knot: Extra Dense Silvertip
efsk Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Ennn dat is 10, van de 29 uit poll 2... Ik haak af want ik vind het gekozen handvat saai en de gekozen kleuren vind ik ook saai. Éen van beiden had ik mee kunnen leven, maar twee van beiden wordt te erg.
roland Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Ennn dat is 10, van de 29 uit poll 2... Ik haak af want ik vind het gekozen handvat saai en de gekozen kleuren vind ik ook saai. Éen van beiden had ik mee kunnen leven, maar twee van beiden wordt te erg. Dat is te begrijpen. 100 euro is veel geld als je de kwast niet mooi vind...
Dr.Paranoid! Posted September 22, 2014 Author Posted September 22, 2014 Ennn dat is 10, van de 29 uit poll 2... Waarvan ik 8 aanmeldingen over mail binnen heb.
roland Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Ennn dat is 10, van de 29 uit poll 2... Waarvan ik 8 aanmeldingen over mail binnen heb. Die van mij, heb je toch ook ontvangen?
moxie66 Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Ennn dat is 10, van de 29 uit poll 2... Waarvan ik 8 aanmeldingen over mail binnen heb. Die van mij, heb je toch ook ontvangen? en die van mij? wel gestuurd maar geen bevestiging ontvangen.
Dr.Paranoid! Posted September 22, 2014 Author Posted September 22, 2014 Die van jullie wel bevestigingen komen deze vrijdag, en beslissing of we uit gaan stellen 1 week of niet
Recommended Posts