Mesmer Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 http://www.tayloroldbondst.co.uk/acatalog/Peppermint-Shaving-Cream-Bowl-150g-01018.html#SID=41 Ik ben best nieuwsgierig al vind ik pepermunt meer iets voor in tandpasta..
Robert79 Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar ! maar dan zou ik er wel eerst een sample van willen hebben, want voor je het weet, is de geur niet lekker, of zit er een stofje in waar mn huid niet tegen kan.
Noxa Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Ik krijg er niet meteen een enthousiast gevoel bij...
Snuff Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Alles wat menthol, mint, peppermint, eucalyptus of iets in die aard is blijf ik zover mogelijk van weg Ik heb er echt een afkeer van.
Snowmiss Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Alles wat menthol, mint, peppermint, eucalyptus of iets in die aard is blijf ik zover mogelijk van weg Ik heb er echt een afkeer van. Vandaar dat ik twee potten HeadSlick van je heb over kunnen nemen Mij bevalt die 'prikkel' altijd wel, dus deze kan zo maar eens in de toekomst in mijn kastje belanden.
iwan073 Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Kan nou niet zeggen dat ik hier nieuwsgierig naar ben
Recommended Posts