Jump to content

Try A Blade

LongShave

Recommended Posts

Dat hoeft zeker niet zo te zijn. De eerste keer dat ik een Personna super blue gebruikte was ik niet ontzettend enthousiast. Ook niet negatief, maar ik stond niet te juichen zeg maar. Nu, een half jaar tot een jaar later, is het mijn favoriete mesje.

Soms hebben dingen wat tijd nodig.

Heb half juli voor $3,15 aan mesjes bij hun besteld - samen met de $2,- verzendkosten dus $5,15.

De spulletjes zijn netjes verstuurd, omdat de portokosten laag waren.

Hele aardige man, die Jason Bartholme.

Prettig principe - kun je 1 of 2 mesjes van elk soort kopen om een eerste grove schifting te maken.

Heb half juli voor $3,15 aan mesjes bij hun besteld - samen met de $2,- verzendkosten dus $5,15.

De spulletjes zijn netjes verstuurd, omdat de portokosten laag waren.

Hele aardige man, die Jason Bartholme.

Prettig principe - kun je 1 of 2 mesjes van elk soort kopen om een eerste grove schifting te maken.

Ze versturen toch niet buiten de USA en Canada? Of wel??

Officieel versturen ze niet buiten de US en Canada, maar net doen of je neus bloedt wil wel ooit helpen .... :mrgreen:

Jason liet me wel weten dat 'ie van plan was buiten de US en Canada te verzenden - als de nieuwe software

voor bestellen geinstalleerd was.

Oké. Thanx Jan!

• 5 weeks later...

Okee, dat is mooi, dan kan ik binnenkort is wat gaan bestellen.

@Sakasakaheyhey: Ik bedoelde gewoon dat er met een e-mail sturen ook een middel is om contact te maken en via e-mail kan bestellen.

Maar zie dat je NU via hun systeem ook kan bestellen, dus geen problemen meer voor mensen die buiten de US wonen.

Ja, er zitten een paar tussen die het proberen waard zijn :D

Die Asco's komen bijvoorbeeld uit de fabriek van 'Lord', dus lijken mij leuk.

Misschien zijn die 'Perma-Sharp super' ook wel wat om te proberen, of de 'Personna Meds' :D

Ja, er zitten een paar tussen die het proberen waard zijn :D

Die Asco's komen bijvoorbeeld uit de fabriek van 'Lord', dus lijken mij leuk.

Misschien zijn die 'Perma-Sharp super' ook wel wat om te proberen, of de 'Personna Meds' :D

Voor die $4,-- shipping kun je altijd wat bestellen. Dat is iig goedkoper dan dat je ze in NL laat verzenden....

4 dollar shipping, da's maar ietsje meer dan 3 euro! Dat ga ik zeker eens bestellen dan!

Ik had al enkele sampler packs op Ebay te koop zien staan, maar hoorde dan de tip van ShaveBusta op YouTube zoiets niet te bestellen omdat daar altijd een foutief geproduceerd mesje tussen kan zitten. Een volledig pakje kopen is ook niet echt de beste manier, dus 2 mesjes van elk aanschaffen via TryABlade lijkt wel de gulden middenweg :)

• 1 year later...
  • 10 months later...

Heeft iemand hier ervaring met de levertijden van Try a Blade..?

Mijn pakketje is voor het laatst verzonden vanuit Keulen, een tussenstop. Dat was op 27 januari, daarna niets meer van vernomen. Normaal nooit problemen met pakketjes uit de VS.