Jump to content

Beginner stelt zich voor

Welf

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik ben Michael, 34 jaar oud en eigenlijk al tijden een baardje omdat ik de scheermesjes te duur vond. Nu ben ik me wat meer aan het verdiepen in de retro dingen en niet alleen meubels haha.

Daar zag ik dat scheren ook anders kan. En nu wil ik gaan beginnen met een krabber en me zo scheren. Ik moet mezelf wel nog goed inlezen want ik ben niets anders gewend dan het op de mach3 manier doen.

Maar dat vind ik duur en ik heb een gevoelige huid dus wil om :)

Bedankt, wat een mooi welkom al zo.

Ik ben al een tijdje aan het neuzen op het forum en denk dat ik (vooral na het lezen van de introducie hier op het forum) vanmiddag als ik thuis ben een bestelling ga maken voor mijn beginnersset. Kijken of ik de hevige baardgroei zo goed kan tegenhouden :)

Nogmaals bedankt allemaal :)

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling geplaatst en ben heel benieuwd naar hoe het zal gaan lopen. Vanavond nog 1 keer op de "gewone" manier scheren en dan niet meer tot de bestelling binnen is. Besteld bij Barbiere di Figaro

Ik heb me laten leiden door het forumbericht introductie van Lampuhkap.

Dus het is dit geworden voor de start:

Scheermes Muhle R89

Proraso scheerzeep 75 ml

Scheerkwast Semogue 1470

Scheermesjes Elios 10 stuks

Scheermesjes Souplex 10 stuk

Het scheermes omdat die aangeraden werd en er degelijk uitzag. De zeep ook om die reden en de mesjes? Tja die hadden een goede beoordeling.

Ben echt benieuwd :)