QuantumCat Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Er worden hier nog weleens messen van eigenaar gewisseld. Hoe ontsmetten jullie die messen?
karaqz Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Barbacide of iets vergelijkbaars. Maar kan misschien ook gewoon met alcohol.
QuantumCat Posted September 16, 2014 Author Posted September 16, 2014 Barbicide, die naam heb ik vaker voorbij zien komen.
Shaving Silly Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Je kan met Dethol of met spiritus ontsmetten verdunt in water.
joostmoree Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 gebruik ook alcohol. Ik ook. Elke dag! Ik neem zeker 's-avonds geen hap eten als er geen karaf ontsmettingsmiddel voor handen is. J
Snuff Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Gaat prima samen met het ontsmetten van de messen Joost Alleen diegene die ik gebruik is wel erg sterk.
Noxa Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 gebruik ook alcohol. Ik ook. Elke dag! Ik neem zeker 's-avonds geen hap eten als er geen karaf ontsmettingsmiddel voor handen is. J Ook zo'n smetvrees! Het schijnt dat ontsmettingsmiddel op basis van druiven zeer efficiënt is. En nu ontopic, ik gebruik er ziekenhuis desinfectie alcohol voor van 70%.
Kogel Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Maar waar zijn jullie dan bang voor? Ik snap dat je wilt ontsmetten als je mes naar een ander gaat. Maar ik schat de kans op bacteriegroei op een mes dat je afwast, droogt en opbergt bijzonder klein eigenlijk.
efsk Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Een mes wat naar een ander gaat en een mes wat van een ander komt inderdaad.
Kogel Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Hmm ik lees verkeerd zie ik. De vraag was ook vanwege het wisselen van eigenaar. Excuus.
Recommended Posts