Jump to content

Niet scheren ......................... de baard ???

Recommended Posts

Posted

Wat is dat nou toch met die baarden tegenwoordig ??

Ik kan er eerlijk gezegd helemaal nix mee.

Ik ben er nog maar weinig tegen gekomen dat ik denk :Hè dat staat sexy maar als dat zo is dan is het ook meestal jong , breed met zwart haar en blauwe ogen en die zien er met een papieren zak over hun hoofd nog sexy uit.

De meeste mannen veranderen op een of andere manier in een kabouter en vooral de kleinere dikkere versie met buik hoeft alleen nog maar een puntmuts op te zetten en kunnen zo in het boek van Rien Poortvliet.

Waarom laten mannen dat ding in hemelsnaam staan , hebben ze dan allemaal scheerirritatie ? Is het gemakzucht ?? zouden ze ergens denken dat het mannelijk en stoer staat ???? en dan totaal geen onderhoud aan die dot zodat het een woestenij word.

Waar moet het naar toe in Nederland? Ik zeg scheren die handel alles eraf , oke plukje / sikje mag maar niet zo'n imitatie van een kabouter van minstens 1.80 meter en langere mannen.

Posted (edited)

Tsja rage maar dan hou je zo'n ding toch een beetje bij ??

Ik zie liever glad geschoren snuitjes maar ik denk dat als ik me als man met het modebeeld in zou laten, dan zou ik wel een mooi verzorgde baard willen en niet zo'n niet verklaarbare rare dot haren op mijn wangen die langzaam doorzakt in borsthaar.

Tis gemakzucht !!! Ik weet het zeker net als van die alternatieve vrouwen die zich nergens scheren blé :shock::shock:

Edited by Guest
Posted

Rolf het hele winkelcentrum liep er mee.

En ja ook zo'n grote kabouter door de achtertuin en ja sikje mag [ gaan we vlechtje met kraaltje in maken hahhaha ]

Posted
Wat is dat nou toch met die baarden tegenwoordig ??

Ik kan er eerlijk gezegd helemaal nix mee.

Ik ben er nog maar weinig tegen gekomen dat ik denk :Hè dat staat sexy maar als dat zo is dan is het ook meestal jong , breed met zwart haar en blauwe ogen en die zien er met een papieren zak over hun hoofd nog sexy uit.

De meeste mannen veranderen op een of andere manier in een kabouter en vooral de kleinere dikkere versie met buik hoeft alleen nog maar een puntmuts op te zetten en kunnen zo in het boek van Rien Poortvliet.

Waarom laten mannen dat ding in hemelsnaam staan , hebben ze dan allemaal scheerirritatie ? Is het gemakzucht ?? zouden ze ergens denken dat het mannelijk en stoer staat ???? en dan totaal geen onderhoud aan die dot zodat het een woestenij word.

Waar moet het naar toe in Nederland? Ik zeg scheren die handel alles eraf , oke plukje / sikje mag maar niet zo'n imitatie van een kabouter van minstens 1.80 meter en langere mannen.

en hoe zit dat dan bij de vrouwen die zich niet scheren dan????ook gemakzucht???

zo`n droogloop mat is toch ook niks :o:cry: .

die plukken shag onde de oksels en dan zo`n hanekam door de b@lnaad!!!!!! :x brrrrrrrrrrrrr,ik moet er niet aan denken zeg. :x:x

gr ton

Posted

Dat moet ook niet kunnen Ton jakkie , ik had een jaar of wat geleden een dame op de paardenstal met overal haar.

Altijd ook zomers , op haar benen , hele dotten onder haar oksels ohhhhhhhhhhhhhhh daar word ik echt helemaal beroerd van .

Ik begrijp de een heeft meer ongewenste haargroei dan een ander maar het hoort toch bij je lichamelijke verzorging om dat weg te halen ?

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die een rage aangrijpen om zichzelf minder te verzorgen want het lijkt wel of het de wat "slordige" types zijn die in dit soort dingen mee doen?

Posted
Dat moet ook niet kunnen Ton jakkie , ik had een jaar of wat geleden een dame op de paardenstal met overal haar.

Altijd ook zomers , op haar benen , hele dotten onder haar oksels ohhhhhhhhhhhhhhh daar word ik echt helemaal beroerd van .

Ik begrijp de een heeft meer ongewenste haargroei dan een ander maar het hoort toch bij je lichamelijke verzorging om dat weg te halen ?

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die een rage aangrijpen om zichzelf minder te verzorgen want het lijkt wel of het de wat "slordige" types zijn die in dit soort dingen mee doen?

dan zou je eens moeten kijken in een zwembad in duitsland,zodra die vrouwen getrouwd en gecetteld zijn gooien ze het scheer gerij de vuilbak in.

het lijkt wel zeewier wat er wappert :shock::shock:

zal wel cultuur wezen denk? :mrgreen::?:?

laat die beker maar aan mij voorbij gaan,geef mijn portie maar aan fikkie,ik stap dan af en ga naar huis.

gr ton

Posted

Ik heb vroeger Acrobatische R&R gedanst en dat is in van die hoog uitgesneden pakjes , wij gingen eens kijken bij een gymclub voor nieuwe acro's , dames met die gymbroeken aan :o:o dat wil je ook niet weten wat daar een plukken shag voorbij kwamen dat is een totaal andere wereld dan in het show dansen hahhahha

Posted

Nou ja het gaat over niet verklaarbare wild groei en niet scheren en aangezien vrouwen geen baard hebben zakt het niveau van het gesprek al snel naar beneden [ letterlijk en figuurlijk ]

Posted
Ongewenste haargroei moet niet gewenst worden omdat het makkelijk is !!! Is mijn bescheiden mening

Wie bepaalt "gewenst" versus "ongewenst"? Is dat ook niet aan rage / cultuur onderhevig? :roll:

Posted

Ik ben geen fanaat van baard en snor maar in een vroeger leven moesten we die soms laten staan om ons onopvallend tussen de bevolking te kunnen mengen in landen waar een gladde snoet meteen opvalt. Nu is alles wat maar enigszins op haar lijkt onderworpen aan een dagelijkse verwijder beurt.

Posted

Voor de duidelijkheid ik heb nix tegen lichaamsbeharing en als iemand zich een dagje niet scheert of ff geen zin heeft te scheren boven ,onder of er tussen dan vind ik dat niet direct smerig of onverzorgd, alleen die wild groei ?????

Ongeacht waar dat zit snap ik het niet , vooral het wild groei gebeuren , het laat maar lekker groeien , lekker natuurlijk ,moet kunnen en het is in dus waarom weghalen. Vooral die niet verklaarbare plukken OMG

Posted
Voor de duidelijkheid ik heb nix tegen lichaamsbeharing en als iemand zich een dagje niet scheert of ff geen zin heeft te scheren boven ,onder of er tussen dan vind ik dat niet direct smerig of onverzorgd, alleen die wild groei ?????

Ongeacht waar dat zit snap ik het niet , vooral het wild groei gebeuren , het laat maar lekker groeien , lekker natuurlijk ,moet kunnen en het is in dus waarom weghalen. Vooral die niet verklaarbare plukken OMG

Weet je zeker dat je geen last hebt van beroepsdeformatie? :mrgreen:

Posted

In mijn vak zeggen we altijd: Mannen met baarden die hebben wat te verbergen". Meestal ging het dat over een anatomische afwijking of een hazenlip oid wat voor het geven van anesthesie moeilijkheden op kan leveren. Tegenwoordig valt dat wel mee omdat het hip is. Overigens is een baard sowieso niet wenselijk bij het geven van narcose (ivm beademen met een zuurstof masker).

Dat terzijde, ik vind persoonlijk een baard bij tijd en wijlen wel mooi. Maar een baard kiest de man en niet andersom. Dus je hebt er een hoofd voor dan wel de baardgroei voor. Heb je dat niet dan moet je het laten want dan ziet het er niet uit.

Ik heb nog het gezicht nog de baardgroei ervoor (alhoewel) en ik heb een baard verslindende hobby. Case closed.