Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zo, die zijn goedkoop!

Ik ken ze niet, maar misschien kan Harrie hier wat over vertellen?

Lijkt me anders wel een mooie aanbieding.

Posted
Zo, die zijn goedkoop!

14 euro verzenden met DHL :evil:

Posted
Zo, die zijn goedkoop!

14 euro verzenden met DHL :evil:

Ja, daar kan ik niks aan doen....

Posted

14€ is ook wel erg veel, kan me niet voorstellen dat het zo duur is.Blijkbaar wil de verkoper het via een omweg compenseren.

Posted
14€ is ook wel erg veel, kan me niet voorstellen dat het zo duur is.Blijkbaar wil de verkoper het via een omweg compenseren.

Verzending binnen Duitsland is 3,90. Dat is niet om te compenseren lijkt me?

Posted

Nog een commentaar gevonden op "gut-rasiert.de":

"Die Klinge kenne ich noch aus DDR Zeiten, leider wird die nicht mehr hergestellt. Triton war früher schon ein Geheimtipp, aber auch doppelt so teuer wie die Croma. Seit ich diese gute alte Klinge wieder drin hab, kommen mir Zweifel an jeder anderen Klinge."

Meer ervaring vind ik op het moment niet. Ik heb wel zo´n slof mesjes gekocht(woon in Duitschland en 3,90 Euri porto gaat nog). Da bin ich mal gespannt!

Mocht er iemand de mesjes willen proberen: 10 stuk in een brief naar NL: 1,44 Euro (0,69 mesjes+ 0,75 postzegel).

Posted
Klinkt goed! Laat maar horen als je ze binnen hebt dan wil ik graag een pakje overnemen!

Ik heb ook belangstelling, ik ben bekend met de Croma mesjes en ben benieuwd naar de overeenkomsten of verschillen.

Posted

Verzending binnen Duitsland is 3,90. Dat is niet om te compenseren lijkt me?

Ik heb gekeken en het is 14€ als het van Duitsland naar Nederland moet, dan kan ik het niet voorstellen dat het echt 14 € is, want zo ver liggen deze landen niet van elkaar af.

Posted
Misschien moet je eens een kritisch mailtje naar de verkoper sturen? ;)

Ik schreef het puur uit mn gevoel hoor, maar als ik zie dat andere verkopers dezelfde mesjes aanbieden voor 6€, dan heb ik zoiets van.....

Posted

Om het nodeloos ingewikkeld te maken: de info van de Duitsche DHL-Site:

min. 15 x 11 x 1 cm

max. L + B + H = 90 cm

(keine Seite länger als 60 cm) bis 2 kg 8,90 Euro

Geluk ermee :lol:

Posted
knip>

Mocht er iemand de mesjes willen proberen: 10 stuk in een brief naar NL: 1,44 Euro (0,69 mesjes+ 0,75 postzegel).

Noteer mij ook maar voor zo'n pakje ... 8-)

Posted

En met dank aan vandefrische vandaag op de deurmat 10 stuks Triton R3's! Hartelijk dank en ik hoop mijn eerste reactie over het mesje over ca een week (want; eerst nog een ander testje... :roll: ) te kunnen plaatsen.