Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gezien dat de Tabac in ieder geval een nieuwe verpakking heeft gekregen. Weet iemand of de zeep wel gelijk is gebleven?

Posted

Zou het je niet kunnen zeggen, ik heb nu een jaar de "oude" versie in de porseleinen(?) kom.

Het ziet er niet naar uit dat deze snel op zal gaan aangezien de zeep erg zuinig is en een keer in de twee weken ofzo aan de beurt komt. Voorlopig kan ik het dus ook nog niet testen.

Posted

Effe gezocht op de website, maar die rept alleen over de afterschave/asb. Daarover echter zeggen zezelf dat het uiterlijk veranderd, maar de geur blijft gelijk. Hopelijk geldt dat dan voor de zeep ook.

Posted

Ander logo, wat andere tekst, iets veranderd deksel, ander doosje. Wel gewoon wit porselein met bruin deksel.

Zie deze post op gut-rasiert.

Posted

Ik hou daar niet van, dit soort veranderingen. Hek van de dam enzo. De volgende stap is dat het een andere zeep wordt..

Posted

Toen ik nog een kleuter was had het Tabac-potje van mijn opa al zo'n mooi schuin logo. Ik vind het doodzonde dat het merk dat nu opgeeft.

Posted
Toen ik nog een kleuter was had het Tabac-potje van mijn opa al zo'n mooi schuin logo. Ik vind het doodzonde dat het merk dat nu opgeeft.

Vind ik ook, van sommige dingen moet je afblijven. Dat zogenaamde 'hippe' gedoe pfff.

Posted

Jammer, de nieuwe verpakking zal best mooi zijn maar vind ook dat een bepaalt iets in origineel moet blijven.Het behoud je image.

Posted

Ik snap het sentiment wel maar er is denk ik nagenoeg geen enkel merk dat zijn logo niet af en toe met de tijd mee laat gaan. Behalve wellicht wat Engelse merken. Meegaan met de tijd kan ook juist het behoud betekenen.

Posted

Tabac, is wel een merk dat het moet hebben van een bepaalde groep mensen.

Ik denk dat uiteindelijk die trouwe groep toch wel weer bij Tabac uitkomt.

Posted

Daar heb je wel gelijk in. Zelfs mijn vrouw vind het niet echt lekker. Zolang ze de zeep hetzelfde houden vind ik het best.

Posted
Ik zelf zit foto's te kijken van de nieuwe verpakking, maar zie weinig verschil met de oude !

Toch zijn er echt wel verschillen: 'since 1959' is toegevoegd, 'Tabac' staat nu recht ipv schuin, 'original' staat er nu in rood ipv bruin, recht en zonder onderstreping op en het deksel zowel als de tekst lijkt een donkerder bruin te zijn dan voorheen.

Edit; ik zie nu pas dat de tweede foto in de link dat ook allemaal laat zien.... :oops:

Robert, dat moet jij toch ook kunnen zien!

Posted
Ik zelf zit foto's te kijken van de nieuwe verpakking, maar zie weinig verschil met de oude !

Toch zijn er echt wel verschillen: 'since 1959' is toegevoegd, 'Tabac' staat nu recht ipv schuin, 'original' staat er nu in rood ipv bruin, recht en zonder onderstreping op en het deksel zowel als de tekst lijkt een donkerder bruin te zijn dan voorheen.

Edit; ik zie nu pas dat de tweede foto in de link dat ook allemaal laat zien.... :oops:

Robert, dat moet jij toch ook kunnen zien!

Harrie, kan je me die link dan geven ?

Posted

Harrie, kan je me die link dan geven ?

Staat op de eerste pagina van dit draadje!

Ander logo, wat andere tekst, iets veranderd deksel, ander doosje. Wel gewoon wit porselein met bruin deksel.

Zie deze post op gut-rasiert.

Posted
Even Action in de gaten houden, misschien dat oude verpakkingen daar gedumpt gaan worden.

Ik zit de komende twee maanden in de UK, dus dat gaat niet lukken :(