Jump to content

Recommended Posts

Posted

Welkom hmmmz als 100e lid op dit nieuwe forum! :D

fireworks-summer.sflb.ashx

In korte tijd zijn we zo hard gegroeid, nu al 100 leden en al bijna 3000 posts. :o

Posted

Ik zal me eens voorstellen. Ik ben Hmmmz en ik ben 24 jaar. Ooit gestart met een Gillette m3 power en een bus scheerschuim. MIjn vader scheert altijd met kwast en na een tijdje vond ik dat ook wel interessant worden.

Niche producten hebben altijd al een speciale aantrekkingskracht tot mij gehad, dus na enig lezen op Badger & Blade was de keuze snel gemaakt en kocht ik in 2009 bij de shaving-shack een krabbertje, een kent blk4 kwast en T&H 1805 creme.

Inmiddels is de eerste krabber vervangen door een Gillette 1966 superspeed flare tip en heb ik veel verschillende producten geprobeerd. After shaves, cremes, mesjes, etc. Een paar maanden geleden voor m'n verjaardag een schwarzweisskeramik scuttle gehad van mijn ouders. Wat mijn scheerhartje weer sneller deed kloppen :D

Ik merk duidelijk dat nat/klassiek scheren de laatste paar jaren meer en meer in trek komt. Het aantal Nederlandse webshops breidt zich uit en ook een forum als dit is daar een gevolg van. Ik vind het een eer om de 100e gebruiker te zijn.

Posted

Welkom hmmmz! Zeldzaam irritant leuke avatar!

Als er straks 5000 leden zijn was jij erbij; de eerste 100! Veel plezier hier!

Posted

welkom Hmmmz :) zolang we allemaal lekker actief blijven op het forum en er wat over vertellen zal het hopelijk meer groeien naarmate er meer mensen zijn :D