LongShave Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Op zoek naar scheerzeep met "Arganolie" kwam ik bij Prospector Co. Brummell. "George Bryan Brummell was een typische Engels dandy. Het meest bekend om zijn scherpe humor, slimme manieren en onberispelijke gevoel voor stijl. Zijn manier van leven is het best bewaarde geheim uit 1800. Het is wel bekend dat zijn persoonlijke verzorging en gewoonten zo goed waren dat de moderne mens van nu er nog van kan leren. Deze Brummell is een mooie en volle natuurlijke scheercreme voor een fijn scheerresultaat. Zonder dat uw huid droog of geïrriteerd wordt. Gecombineerd met een frisse mint geur en een rijke arganolie die er voor zorgt dat uw huid verzorgt is en weer glad, fris en fit voelt." Iemand ervaringen hiermee?
marco Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Ik heb het flauwe vermoeden dat je het toch wel gaat bestellen....
LongShave Posted September 14, 2014 Author Posted September 14, 2014 Ik heb het flauwe vermoeden dat je het toch wel gaat bestellen.... "KUCH" Je lijkt Sylvia wel, die ze dat net ook........
Robert79 Posted September 16, 2014 Posted September 16, 2014 Ik ben ook wel benieuwd naar je recensie
Recommended Posts