karaqz Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Ik heb dit wel eens op een ander forum gezien en ik vond het best handig. Is het mogelijk om een soort van notificatie te krijgen wanneer iemand een bericht van je quote of je naam noemt? Weet niet of het mogelijk is maar op dat forum kreeg je een berichtje/popup (instelbaar aan of uit) als iemand je quote of als iemand je nick postte met een @ ervoor. Ikzelf vond dat best handig maar weet niet of dat mogelijk is natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Ik heb dit wel eens op een ander forum gezien en ik vond het best handig. Is het mogelijk om een soort van notificatie te krijgen wanneer iemand een bericht van je quote of je naam noemt? Weet niet of het mogelijk is maar op dat forum kreeg je een berichtje/popup (instelbaar aan of uit) als iemand je quote of als iemand je nick postte met een @ ervoor. Ikzelf vond dat best handig maar weet niet of dat mogelijk is natuurlijk Is handig inderdaad, helaas technisch gezien niet makkelijk te implementeren in PHPBB er zijn wel opties, maar dat zijn houtje touwtje oplossingen en zullen voor onstabiliteit zorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted September 14, 2014 Author Share Posted September 14, 2014 Als het niet lukt houdt het op Was ook maar een idee. Thanks voor de snelle reactie iig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Op andere fora krijg ik hem alleen via Tapatalk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts