Robkars Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Zal mij voor te stellen, mijn naam is Robert en ben inmiddels 61 jaar (volgens mij ben ik een stuk jonger), nu is wel dat het met de hand niet echt geleerd is, ik begon mij carrière met een elektrisch scheer apparaat en voor op vakantie er één op twee batterijen het nat scheren kwam op een latere leeftijd, eerst de cassette met twee mesjes en later met drie mesjes tot er met nu. Ik kreeg een tijd geleden het gevoel om eens kijken of er een andere manier was van mijn verzorging, ook na aanleiding van berichten in de media, dat veel onwaarheden worden verteld, om maar producten te kunnen verkopen, Er was een ook tijd geleden op de tv een programma over scheermesjes (In Kassa) en daar kwam ook een messen winkel aan bod die een mening gaf in dat programma, toevallig dat ik de winkel al langer ken als betrouwbaar. Dus ben ik een op het internet gaan zoeken en lezen en toen werd het me duidelijk dat het anders kon. Ben dus naar voor mij bekende messen winkel gegaan en een krabber gekocht met personna platinum mesjes op aanraden van de winkelier. Ik merk dat het mij nog niet vlekkeloos afgaat en nog een hoop te leren en te testen heb, wat voor mij prettig werkt. Gelukkig zit er in de andere straat een Barbier en daar gaan we eerdaags een stuk onderwijs van krijgen. (Hoe hou ik mijn gezicht heel)
Snuff Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Gelukkig zit er in de andere straat een Barbier en daar gaan we eerdaags een stuk onderwijs van krijgen. (Hoe hou ik mijn gezicht heel) Welkom op het forum, met die Barbier om de hoek kom je een deze dagen toch uit op een open scheermes hoor
talibeard Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Welkom Robert en veel (lees- en scheer)plezier toegewenst!
Robert79 Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Welkom ! en wat voor krabber heb je gekocht ?
Robkars Posted September 14, 2014 Author Posted September 14, 2014 Welkom ! en wat voor krabber heb je gekocht ? Hij lijkt veel op de Edwin jager De 89, dan wel van een ander merk, waarvan ik denk dat de kwaliteit in orde is
Shaving Silly Posted September 14, 2014 Posted September 14, 2014 Heeeeee , de buurman van de straat verder op !!! Leuk welkom en leuk als je komt op de workshop , zitten we toch al met Longshave Eric met ze 3e in het buurtje. Ennu Barbieriére hahhahah dat is een eigen verzonnen woord voor vrouwelijke barbier. Welkom en veel lees en scheerplezier.
Recommended Posts