Fraggie Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Hey allen, Ik ga over een paar weken ga ik naar Spanje toe, wat moet ik ABSOLUUT terug meenemen? Ik dacht aan La Toja en Floid, maar zijn er nog andere merken uit Spanje? Gr Hans
LongShave Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 MUSGO REAL!!!! Sorry maar ik ben Musgo Real addicted Het is weliswaar Portugees maar je bent in de buurt. Claus Porto Fijne vakantie Hans!
vandefrische Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Myrsol aftershaves. Jammer genoeg heb ik alleen de Lemon. Was geloof ik al een topic; zoekfunctie! De Lea scheerzeep is ook niet verkeerd, en kost een drol. Mooie vacantie gewenst!
Fraggie Posted September 13, 2014 Author Posted September 13, 2014 Ok bedankt mannen.. Staat allemaal genoteerd, ben benieuwd
Barbiere di Figaro Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Mooie kans om het eerst even te ruiken voordat je hoeft te kopen Hans! En idd. zijn de floids en andere suggesties daar prettiger geprijsd, da's zeker!
LongShave Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 La Toja Manantiales ASB schijnt ook erg goed te zijn. Leuk topic Shaving Spain
cutthroat Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 De manatiales asb is mijn favoriete asb! Geweldige geur, goede verzorging en trekt snel in. Zeker gaan ruiken!
Fraggie Posted September 15, 2014 Author Posted September 15, 2014 Bedankt voor de reacties allemaal. Als het zo ver is en ik ben daar (aftellen is begonnen) dan zal ik zeker zoeken en met het één en ander terugkomen. Misschien ook een leuk Spaans kommetje om in te latheren. Ben benieuwd. Als ik daar ben zal ik af en toe wel wat foto's posten van eventuele aankopen Gr Hans. Voorlopig ben ik hier nog ongeveer drie weken.
alxzhu Posted September 18, 2014 Posted September 18, 2014 Je kan Bea scheerstaaf proberen. Zijn te vinden bij de Mercadonna supermarkt voor 1 euro dacht ik.
Fraggie Posted October 9, 2014 Author Posted October 9, 2014 Hoi Ben nu twee dagen in Spanje en heb la toja scheercreme gekocht, morgen even proberen! Proraso groen komt hier goed van pas en heb ik gelukkig bij me Gr Hans
Harkos Posted October 9, 2014 Posted October 9, 2014 De Lavanda is ook erg lekker voor de temperaturen daar. Frisse Lavendelcrème voor weinig!
3gor4 Posted October 9, 2014 Posted October 9, 2014 Die scheerstick is ook geweldig van La Toja. Ook de manantiales, dus als je daar aan kan komen voor een goedkoper prijsje, meenemen! LEA as balsam is ook het proberen waard!!! Vind hem veeel beter dan nivea sensative asb maar is een stuk goedkoper!!
Recommended Posts