efsk Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 threepiece, nergens een merkje oid te bekennen.
talibeard Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Het zegt mij ook helemaal niets maar er zijn m.n. in Europa onnoemelijk veel fabriekjes geweest die DE's gemaakt hebben.... Is de greep uit één stuk of is-ie deelbaar en dus in feite een reiskrabber? Als dat zo is is de kans redelijk groot dat het een Duits fabrikaat is aangezien de reiskrabber daar enorm populair geweest is. Wellicht heeft iemand betere aanwijzingen.
efsk Posted September 13, 2014 Author Posted September 13, 2014 (edited) Hm. Dat ga ik s bekijken, die greep. Moment. Goed gezien Talibeard. De greep is nog deelbaar. Een fourpiece dus. Edited September 13, 2014 by Guest
LongShave Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Als het een Gillette is dan kun je kijken bij Mr. Razor
efsk Posted September 13, 2014 Author Posted September 13, 2014 Een Gillette heb ik ook, zie bij show je aankopen. Maar wie weet, is dit er ook vindbaar.
Marcel Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Nooit eerder gezien, wel een grappige handgreep.
efsk Posted September 13, 2014 Author Posted September 13, 2014 Ik zal morgen wat meer en betere foto's posten. Ook van wat ik vrij zeker ben een (engelse) Gillette tech. Volgens Mr Razor uit '51.
Recommended Posts